młode kartofelki...

1. Data: 2003-05-02 18:07:03

Temat: młode kartofelki...
Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

.... napisze tego posta raz tak jak to niektorzy tu czasem czynią.
Przyznam - z czystego lenistwa :)

Kupilem dzis mlode, przeslilczne, drobniutkie kartofelki. Co do nich
proponujecie - aby wyszlo superwiosennie? I smakowicie ? :)

J.

1. Data: 2003-05-02 18:07:40

Temat: Re: młode kartofelki...
Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:
> [...]
>
> Kupilem dzis mlode, przeslilczne, drobniutkie kartofelki. Co do nich
> proponujecie - aby wyszlo superwiosennie? I smakowicie ? :)

Zdecydowanie tylko jedno: zsiadle mleko, do nieko rzeczone kartofelki
ze skwarkami (najlepiej z wedzonego boczusia) i duuuuuuuuuuzo koperku!

MNIAM!!!!!!
Pozdr wiosennie,
Shrek

1. Data: 2003-05-02 18:13:33

Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupilem dzis mlode, przeslilczne, drobniutkie kartofelki. Co do nich
> proponujecie - aby wyszlo superwiosennie? I smakowicie ? :)

koperek i zsiadle mleko lub kedir

mniam!

1. Data: 2003-05-02 18:17:52

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"JurekA" <jurdag@....o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Kupilem dzis mlode, przeslilczne, drobniutkie kartofelki. Co do nich
> proponujecie - aby wyszlo superwiosennie? I smakowicie ? :)

napewmo koperek, swiezy szpinak a do tego najskromniej to jajko sadzone?
Do mlodych kartofelkoe mialam niedawno dobra rybe i surowke.
Ilona

1. Data: 2003-05-02 18:44:11

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:

> [...]
>
> Kupilem dzis mlode, przeslilczne, drobniutkie kartofelki. Co do nich
> proponujecie - aby wyszlo superwiosennie? I smakowicie ? :)

Koperek i maslo, rowniez mizeria.

MB

1. Data: 2003-05-02 19:11:25

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

"JurekA" <jurdag@....o2.pl> wrote:

> Kupilem dzis mlode, przeslilczne, drobniutkie kartofelki. Co do nich
> proponujecie - aby wyszlo superwiosennie? I smakowicie ? :)

Nie wyjda smaczne w zaden sposob. Sezon na normalne mlode kartofle w
naszym klimacie zaczyna sie w czerwcu.

Wladyslaw

1. Data: 2003-05-02 19:12:03

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:
> [...]
>
> Kupilem dzis mlode, przeslilczne, drobniutkie kartofelki. Co do nich
> proponujecie - aby wyszlo superwiosennie? I smakowicie ? :)

Odpowiadam po 4 postach Szanownych Grupowiczek:

- jest maly jednak problem, dlatego to pytanie zadalem na grupie ludzi z
fantazją :)

Obiad robie nie tylko dla siebie (tu wszystkie podane przepisy przyjmuje
z entuzjazmem) - ale takze dla mojego 10letniego dzieciecia, ktore nie
lubi (plakac sie chce;-) ) ani zsiadlego mleka, ani szpinaku, ani nawet
koperku. I co ja mam biedny poczac? Moze ktora zna jakies czary, he? ;-)

J.

1. Data: 2003-05-02 19:12:07

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <jurdag@....o2.pl> napisał w wiadomości
> Kupilem dzis mlode, przeslilczne, drobniutkie kartofelki. Co do nich
> proponujecie - aby wyszlo superwiosennie? I smakowicie ? :)

Ziamniaki z koperkiem, do tego sama rzodkiewka ze smietana, lub ser bialy z
rzodkiewka, smietana i szczypiorkiem

lub jajko sadzone
i zawsze koniecznie kwasne mleko lub maslanka, zimniaki posypane oczywiscie
swiezutkim koperkiem

Marta

1. Data: 2003-05-02 19:14:28

Temat: Re: Re: młode kartofelki...
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

"JurekA" <jurdag@....o2.pl> wrote:

> [...]
> lubi (plakac sie chce;-) ) ani zsiadlego mleka, ani szpinaku, ani nawet
> koperku. I co ja mam biedny poczac? Moze ktora zna jakies czary, he? ;-)

Sadza sie dziecko prted talerzem i nie pozwala wstac, dopoki wszystkiego
nie zje.

Wladyslaw

1. Data: 2003-05-02 19:16:23

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:
> Nie wyjda smaczne w zaden sposob. Sezon na normalne mlode kartofle w
> naszym klimacie zaczyna sie w czerwcu.

To chcialem wlsnie uslyszec. Hehehehehe ;-)))))

J ;-)

faq99
prosta sałatka
proboleta