maciej stuhr w fantastycznej formie

61. Data: 2010-03-06 20:18:49

Temat: Re: maciej stuhr w fantastycznej formie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/200
40324/REGION06/40322003

No ładnie! Gdybym była smakoszką bimbru, to pewnie nieświadomie bym
grzeszyła przeciwko prawu. ;)

Ewa

62. Data: 2010-03-06 20:21:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, częściowo pomalowana

SIĘ malujesz?

Ewa

63. Data: 2010-03-06 21:39:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Mar 2010 17:36:52 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-03-06 16:20, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Różnica jest w składzie.

> A teraz, jak już sobie ulżyłaś, zauważ, że nie każę nikomu pić nalewki
> na myszach czy innych perfum spożywczych. Nawet nie namawiam. Także nie
> dyskredytuję smakoszy białej, wina czy kompotu z wiśni.
>
> Qra, dziękuję za uwagę. wracam do malowania

Nie ulżyłam sobie, tylko wytłumaczyłam przed Tobą moją sielską
nieświadomość istnienia "dolnej strefy stanów średnich".
--

Ikselka.

64. Data: 2010-03-06 21:45:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Mar 2010 18:45:34 +0100, Fragile napisał(a):

> To nie tyle zdziwienie, co najzwyklejsze pytanie.
> I bardziej zaciekawienie, niz zdziwienie.
> A i dziwic sie przeciez mam prawo, co nie oznacza, ze cos
> narzucam czy 'potepiam'.
> Kazdy sie czasami dziwi, w tym i Chiron, i nie ma w tym nic zlego.

Jest w społeczeństwie naszym stereotyp pijaka - osoby pijacej wódkę
nałogowo i najgorszej jakości. Smutne. Pewnie stąd się bierze Twoje
zdziwienie.

> Oczywiscie. To nie podlega dyskusji.
> Jednak moim zdaniem to niezbyt trafne porownanie...

Może i dalekie od głębokich analogii, ale wódka pita z kulturą i w dobrym
towarzystwie oraz serwowana do tego, do czego jest przeznaczona, jest
szlachetnym napitkiem, a kiepskie wino pite bez umiaru w rowie pod sklepem
potrafi upodlić ludzi.
--

Ikselka.

65. Data: 2010-03-06 21:48:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Mar 2010 19:26:11 +0100, Fragile napisał(a):

> Na bol glowy to chyba _ilosc_ i _jakosc_ wypitego alkoholu ma
> najwieksze znaczenie, ale nie bede sie upierac ;) Nie mam doswiadczenia
> z bolem glowy po alkoholu - mnie po winie nigdy nie bolala, ale
> pijam tylko dobre i w niewielkich ilosciach. Byc moze to ma znaczenie

Także absolutnie nie mam tego typu złych doświadczeń z winem, natomiast
porzekadło o bolacej głowie bierze się stąd, że u wielu osób czerwone wino
wywołuje migreny.
--

Ikselka.

66. Data: 2010-03-06 21:50:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Mar 2010 20:48:26 +0100, Chiron napisał(a):

> ...a jak skończysz u siebie- to przyjedź pomalować u mnie. (...)

Pazurki?
:-)
--

Ikselka.

67. Data: 2010-03-06 21:51:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Mar 2010 20:49:57 +0100, Chiron napisał(a):

> Hmm, chyba zbyt poważnie to potraktowałaś:-(

I w ogóle cały temat alkoholowy - chyba Qra niedopita dziś coś ;-)
--

Ikselka.

68. Data: 2010-03-06 21:52:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Mar 2010 20:53:05 +0100, medea napisał(a):

> Jasne! Jedno z moich ulubionych nazywało się Imiglykos, co po grecku
> znaczy po prostu półsłodkie. ;) Od kiedy jednak różni dystrybutorzy się
> nim zajęli, to znacznie się pogorszyło - można trafić dobre, a można
> trafić na zupełną siarę nie do wypicia.
>
> Ewa

Podobnie jest z Kadarką, którą lubię, jedno z tańszych sklepowych win.
--

Ikselka.

69. Data: 2010-03-06 22:02:43

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Podobnie jest z Kadarką, którą lubię, jedno z tańszych sklepowych win.

Owszem, Kadarkę też sobie cenię. ;)

Ewa

70. Data: 2010-03-07 07:46:09

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-06 22:51, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

[ciach]

> I w ogóle cały temat alkoholowy - chyba Qra niedopita dziś coś ;-)

Za coś trzeba było kupić chleb dzieciom.

Qra

Forum psychologiczne
A tym razem, mity czy fakty?
KOZLI UPÓR !!!