macierzyństwo lesbijek

161. Data: 2003-05-15 20:05:36

Temat: Re: macierzyństwo lesbijek
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b9u00j$2fj$3@localhost.localdomain...

> Skoro jednak obie są obojnakami, to chyba mają tą samą płeć?;-)

Hmmm, nie wiem, w pewnym sensie tak można to nazwać ;-), weż jednak pod
uwagę, że narządy żenskie trafiają do męskich, a męskie do żeńskich ;-).
Czyli są jakby hetero ;-).

Dorota, uśmiana po pachy

162. Data: 2003-05-15 22:22:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Ale jednak masz coś zarezerwowanego wyłącznie dla Was?

oczywiscie, ale nastawienie milosne w stosunku do mojego meza
jest widoczne, i taka wizja w wersji homo jest jak dla mnie chora
jesli ma sie tam wychowywac normalnie dziecko.

> Nie zrozumiałaś. W każdym razie nie do końca. Chciałam przekazać, że jedyną
> pewną rzeczą na tym świecie jest to, że umrzemy.
> Nie jest pewne, że dziecko mające matkę homoseksualną będzie miało skazę na
> psychice. Natomiast właśnie jest prawdopodobne, że skazę można również
> zarobić właśnie od rodziców hetero(!) pijących wódkę....

kiedys byly podawane linki odnosnie wychowywania dzieci w rodzinach homo,
najwyrazniej bylo tam podane, ze owszem jesli chodzi o male dzieci to
wydaje sie nie byc to wiekszym porblemem, potrzeba wiecej danych, ale
jesli juz chodzi o dorstajace dzieci problem bedzie.

a jaka plame na psychice bedzie mialo dziecko pijacych homo?
dla mnie podwojna.

iwon(k)a

163. Data: 2003-05-15 22:26:36

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, nie dotyczy to jednak wyłącznie homoseksualistów.
> Ja miałam na myśli dziecko, które już jedst na świecie w momencie, gdy matka
> decyduje się na ujawnienie swojej orientacji.

to juz jest inna sytuacja i chyba juz o tym pisalam, takie dziecko
wie, ze ma ojca z krwi i kosci, a nie "dawce spermy" z banku spermy.
iwon(k)a

164. Data: 2003-05-15 22:28:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wpadłaś z deszczu pod rynnę;-))) Niektórzy to woleliby spotkać czarownicę,
> niż dentystkę;-))

specjalnie tak napisalam ;-)))
iwon(k)a

165. Data: 2003-05-16 17:25:37

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota*** wrote:

ja tylko mówię, że dziecko bez jednego rodzica łaknie
> kontaktu z osobą płci przeciwnej do matki/ojca, z którym przebywa stale.

Nigdzie nie twierdziłam, że powyższe zdanie jest nieprawdziwe.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

166. Data: 2003-05-18 07:14:12

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> oczywiscie, ale nastawienie milosne w stosunku do mojego meza
> jest widoczne, i taka wizja w wersji homo jest jak dla mnie chora
> jesli ma sie tam wychowywac normalnie dziecko.

Podobno każde dziecko wychowuje się normalnie do czasu, aż ktoś je
uświadomi, że na świecie ludzie żyją czasem inaczej.

> a jaka plame na psychice bedzie mialo dziecko pijacych homo?
> dla mnie podwojna.

A jeśli jeszcze będą używać do wychowywania kabla od żelazka, to już w
ogóle kosmiczna skaza.
Przypominam jednak, że ja nie dyskutuję o dziecku adopotowanym, tylko o
dziecku (dzieciach) biologicznym, żeby nie było, że niewiniątka w łapy
homoseksualistów oddaję.

Pozdrawiam

167. Data: 2003-05-18 21:03:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypominam jednak, że ja nie dyskutuję o dziecku adopotowanym, tylko o
> dziecku (dzieciach) biologicznym, żeby nie było, że niewiniątka w łapy
> homoseksualistów oddaję.

Jak ci juz pisalam wielokrotnie, takie dziecko bedzie mialo tate
do ktorego bedzie sie moglo odniesc, a nawet fizycznie byc z nim. to zmienia
postac rzeczy, traktowanie tego dziecka. dziecko bedzie mialo mame i tate.

dla mnie to EOT bo sie juz krecimy w kolko.
pozdrawiam
iwon(k)a

168. Data: 2003-05-20 11:26:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> [...]
> do ktorego bedzie sie moglo odniesc, a nawet fizycznie byc z nim. to
> zmienia postac rzeczy, traktowanie tego dziecka. dziecko bedzie mialo mame

Ja Tobie również wielokrotnie, że dziecko lesbijki też może mieć tatę, do
którego będzie mogło się odnieść, a nawet pójść na lody.

> dla mnie to EOT bo sie juz krecimy w kolko.

Przychylam się.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

"krzywda męska"
Czytaliście? Pasuje do ostatnich dyskusji na grupie.
kolczyk w lewym uchu
Chcesz odszukac starych znajomych, odnowic kontakty?
długie związki