mak

1. Data: 2003-12-16 22:38:12

Temat: mak
Od: "Lidia_b" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o rade. Czy mak do klusek z makiem trzeba koniecznie mielic? Moze
jest jakis inny sposob?
Pozdr

1. Data: 2003-12-17 00:00:44

Temat: Re: mak
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o rade. Czy mak do klusek z makiem trzeba koniecznie mielic? Moze
> jest jakis inny sposob?
> Pozdr

Oj leniuszek z Ciebie !
pzdr.

1. Data: 2003-12-17 05:42:55

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bro1so$gqt$1@inews.gazeta.pl>, Lidia_b <l...@i...pl>
wrote:

> Prosze o rade. Czy mak do klusek z makiem trzeba koniecznie mielic?

Wręcz przeciwnie. Należy go ucierać w makutrze. Mielenie to sposób
uproszczony. ;-)

Władysław

1. Data: 2003-12-17 07:06:58

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wręcz przeciwnie. Należy go ucierać w makutrze. Mielenie to sposób
> uproszczony. ;-)
To ja sie dolaczam do pytanie. Co ma zrobic, ktory jak ja, nie ma
ani makutry, ani maszynki do mielenia? A tez uwielbiam kluski z makiem.
Niestety w tym roku makowiec z gotowej puszkowej masy.

ZG

1. Data: 2003-12-17 07:23:59

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ani makutry, ani maszynki do mielenia? A tez uwielbiam kluski z makiem.
> Niestety w tym roku makowiec z gotowej puszkowej masy.

Kiedys mozna bylo zmielic mak w piekarni.
Teraz sa sklepy, w ktorych kupujac mak tez mozesz zmielic(ale nie wiem ktore
w Polsce to praktykuja).
Ilona

1. Data: 2003-12-17 07:30:18

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Dec 2003 08:06:58 +0100, na pl.rec.kuchnia, Zofia Gebert
napisał(a):

> To ja sie dolaczam do pytanie. Co ma zrobic, ktory jak ja, nie ma
> ani makutry, ani maszynki do mielenia? A tez uwielbiam kluski z makiem.
> Niestety w tym roku makowiec z gotowej puszkowej masy.

Kupic jedno, albo drugie, albo właśnie używać mas gotowych ;)
Swoją drogą, jak można nie mieć tak podstawowego sprzętu ?
Prosze nie posądzać mnie o złośliwość w tym pytaniu, bo jej tu nie ma.
Rzeczywiście nie wiem, jak można się obywać przez lata bez tych rzeczy.
Kupiłabym jednak maszynkę, najlepiej elektryczną i z wkładką do maku, żeby
mielić go tylko raz :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-17 08:38:35

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-12-17 at 08:30, Evunia wrote:

> [...]
> Kupiłabym jednak maszynkę, najlepiej elektryczną i z wkładką do maku, żeby

Mozna nie miec. Ja nie mam. Mam za mala kuchnie, zeby zmiescic taka
ilosc sprzetu, a poza tym nie lubie makowca - wygladam po nim jak
przechodzony wampir i boje sie usmiechac.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-12-17 08:47:49

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

17 Dec 2003 09:38:35 +0100, na pl.rec.kuchnia, Kot napisał(a):

> On Wed, 2003-12-17 at 08:30, Evunia wrote:

> Mozna nie miec. Ja nie mam. Mam za mala kuchnie, zeby zmiescic taka
> ilosc sprzetu, a poza tym nie lubie makowca - wygladam po nim jak
> przechodzony wampir i boje sie usmiechac.

Ja wiem, ze mozna nie miec i absolutnie nie twierdze, ze to jakas zbrodnia.
Tylko byloby czasem lzej, gdyby mozna z czegos takiego skorzystac.
Dla mnie udreka bylo robienie surowek, szatkowanie, tarkowanie itp. Od
kiedy stalam sie posiadaczka robota, ktory to za mnie robi, ilosc surowek
wyraznie sie zwiekszyla, zarowno co do objetosci jak i wyboru :)
Ale moze ja poprostu len jestem, czego nie wykluczam :P ;)
Za makowcem tez nie przepadam, ale cieszy mnie, kiedy moge poczestowac
moich najblizszych, bo oni zajadaja sie makowcami, wiec czasami pieke je,
dla nich :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-17 09:00:44

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-12-17 at 09:47, Evunia wrote:

> [...]
> Za makowcem tez nie przepadam, ale cieszy mnie, kiedy moge poczestowac
> moich najblizszych, bo oni zajadaja sie makowcami, wiec czasami pieke je,

No rzeczywiscie leniuszek ;) Szatkowanie idzie mi migiem i jestem,
niestety, nawet w gosciach wykorzystywana jako robot kuchenny,
tarkowanie mi nie przeszkadza wcale. A ta maszynke do mielenia to jednak
kiedys bede miala, ale raczej w celach pasztetowych...

Kot z serkiem czosnkowym, mmmmrrrr

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-12-17 09:28:17

Od: "Lidia_b" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj leniuszek z Ciebie !
> pzdr.

Jaki tam leniuszek, brakuje sprzetu domowego:(

coś dobrego na wigilię
Kochani Kucharze
Daj karpiowi święty spokój!
Jak zrobić chleb żytni /razowy w maszynie do chleba
Gary :-)