mąka lub mieszanki do wypieku chleba - gdzie?

1. Data: 2008-03-10 14:48:56

Temat: mąka lub mieszanki do wypieku chleba - gdzie?
Od: "Witold Jakubowski" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie i prośbę równocześnie - Czy moglibyście polecić sprzedawce
mieszanek do wypieku chleba?
Przeszukałem internet i allegro i niby mam, ale pomyślałem sobie czy trzeba
wyważać drzwi? Kupować i próbować?
Może ktoś ma sprawdzone i mógłby sie podzielić wiedzą.

Mieszkam niedaleko Łodzi, choć myślałem o zakupie przez internet.

pozdrwiam Witek

2. Data: 2008-03-10 14:54:13

Temat: Re: mąka lub mieszanki do wypieku chleba - gdzie?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Witold Jakubowski" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> Może ktoś ma sprawdzone i mógłby sie podzielić wiedzą.
>
> Mieszkam niedaleko Łodzi, choć myślałem o zakupie przez internet.

Kupuję częsciowo w młynach - mąki żytnie pytlowane jak i razowe
pełnoziarniste. Pszenne mąki w normalnych sklepach - zwykłą, tortową,
krupczatkę i pełnoziarnista.
Niezłym dostawcą jest drogi Młyn Bogutyn.
http://www.bogutynmlyn.pl/

Ma bardzo szeroką ofertę.

3. Data: 2008-03-10 15:23:17

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold Jakubowski" <j...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:fr3hoo$m3c$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Mam pytanie i prośbę równocześnie - Czy moglibyście polecić sprzedawce
> mieszanek do wypieku chleba?

Ja biorę od nich gotową mąkę już w postaci zawiesiny płynnej. Zankomicie
nadaje się do wypieków, oraz zagęszczania sosów.
http://tbc.pl/g2ww

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

4. Data: 2008-03-10 15:58:38

Od: Pan Sra Wiśta Wio <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Ja biorę od nich gotową mąkę już w postaci zawiesiny płynnej. Zankomicie
> nadaje się do wypieków, oraz zagęszczania sosów.
> http://tbc.pl/g2ww

Oqrwa, przeprowadziłaś się do Szczecina?

5. Data: 2008-03-10 19:02:16

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba
> wyważać drzwi? Kupować i próbować?
> Może ktoś ma sprawdzone i mógłby sie podzielić wiedzą.

Ja polecam Młyn Bogutyn. Kupuję u nich od dawna i jestem bardzo zadowolona.
Pozdrawiam
Barbara, Marysia i Ktoś

6. Data: 2008-03-10 19:17:14

Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witold Jakubowski pisze:
> [...]
> Może ktoś ma sprawdzone i mógłby sie podzielić wiedzą.
>
> Mieszkam niedaleko Łodzi, choć myślałem o zakupie przez internet.

A nie masz Tesco pod ręką? Tam są mieszanki. Mi akurat nie smakują, tzn
wolę własne, ale widziałem je w różnych sklepach Tesco.

--
Grzegorz Janoszka

7. Data: 2008-03-10 22:42:12

Od: "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyważać drzwi? Kupować i próbować?
> Może ktoś ma sprawdzone i mógłby sie podzielić wiedzą.

Witam!
Mi najbardziej smakują mieszanki ze sklepu www.chlebpolski.pl Są bez sztucznych
dodatków, przynajmniej te, które ja próbowałam. Na obsługę w sklepie internetowym też
nie mogę narzekać :-)
Pozdrawiam!
Agnieszka

--
www.przyprawa.com.pl

8. Data: 2008-03-10 22:43:35

Od: Roman Rumpel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka pisze:

> A nie masz Tesco pod ręką? Tam są mieszanki. Mi akurat nie smakują, tzn
> wolę własne, ale widziałem je w różnych sklepach Tesco.

A ja powtórzę, co już pisałem.
Od czasu do czasu w Lidlu bywają bardzo dobre. tylko trzeba śledzić ich
promocje, bo tylko w ramach promocji się pojawiają.

Tescowe i inne PolskoMłynowe też mi nie smakują

--
Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

9. Data: 2008-03-11 07:21:00

Od: "Witold Jakubowski" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witold Jakubowski <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

Witam

Bardzo dziekuję za podpowiedzi:-)
W Tesko kupowałem mieszanki, ale podobnie jak Grzegorzowi i Romanowi, nie do
końca mi odpowiadają. Stąd też moje poszukiwania.
Jeszcze raz dzięki
Pozdrawiam Witek

10. Data: 2008-03-11 08:13:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Witold Jakubowski" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
do
> końca mi odpowiadają. Stąd też moje poszukiwania.

Trzeba poszukac młyna wiejskiego - ja za dowolna mąkę żytnią płacę po 1,70
za kg.

Kalmary w panierce - sos
Papryka (ostra!!!) w oliwie lub inaczej
Coś ze świni :) prośba o radę