makaron fallusek

1. Data: 2001-09-20 08:30:09

Temat: makaron fallusek
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowicze

Wczoraj stałam się szczęśliwą posiadaczką oryginalnego makaronu włoskiego,
trójkolorowego. Niby nic takiego, ale makaron ten ma kształt męskiego organu,
tak dobrze widzicie, hi hi :-))
Jedna sztuka tego makaronu mierzy sobie 2,5 cm (przed ugotowaniem), a po ...))
Od wczoraj się głowię co z tego upichcić, może jakąs sałatkę na kolację we
dwoje ?
Podpowiedzcie coś ciekawego.

Z pozdrowieniami
Basia

1. Data: 2001-09-20 09:03:30

Temat: Odp: makaron fallusek
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
...))
> Od wczoraj się głowię co z tego upichcić, może jakąs sałatkę na kolację we

Takie grube rurki to makaron "rigatoni" a duże rury to cannelloni (te można
nadziewać).

Podam Ci przepis na rigatoni z sosem pomidorowym.

ok.25 dkg makaronu, kilka pomidorów(6), czosnek(1-2 ząbki), łyżka
mozzarelli(startej), łyżeczka vegety, posiekana łyżka bazylii.

Ugotuj makaron al dente.
Sos - zmiażdżony czosnek zeszklić na oleju, dodać obrane i pokrojone
pomidory,vegetę, mozzarellę, bazylię, smażyć kilka min. Potem dodać
ugotowane rurki i smażyć ok. 5 min.

Jak bedziesz chciała przepis na cannelloni to napisz.

Ela.

1. Data: 2001-09-20 09:24:00

Temat: Re: makaron fallusek
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elu, bardzo dziękuję za przepis na rigatoni, a jeśli mogę dostać przepis na
cannelloni, to będe bardzo wdzięczna.
Popróbuję i pochwalę się wyczynem na forum grupy:-))

Szkoda, że ten mój cudny makaron włoski (fallusek) nie nadaje się do
nadziewania, raczej do jakiejś sałatki pikantnej. Dalej czekam na propozycje w
tym zakresie.

Pozdrowienia
Basia z dziwnym makaronem

1. Data: 2001-09-20 09:31:33

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze tylko luzem...nie wiem tylko czy sie chlop nie obrazi jak
> zaczniesz sie zachwycac makaronem...

a co sobie pomysli, jak z luboscia bedzie gryzla taki makaron...

Basia

1. Data: 2001-09-20 09:33:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

moze tylko luzem...nie wiem tylko czy sie chlop nie obrazi jak
zaczniesz sie zachwycac makaronem...

Krysia

>Jedna sztuka tego makaronu mierzy sobie 2,5 cm (przed ugotowaniem), a po ...))
>Od wczoraj si? g?owi? co z tego upichci?, mo?e jak?s sa?atk? na kolacj? we
>dwoje ?
>Podpowiedzcie co? ciekawego.
>
>Z pozdrowieniami
>Basia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-20 09:52:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a co sobie pomysli, jak z luboscia bedzie gryzla taki makaron...
>
>Basia

pewnie profilaktycznie skrzyzuje nogi

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-20 09:58:14

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> | Wczoraj stałam się szczęśliwą
> [...]
...))
| Od wczoraj się głowię co z tego upichcić, może jakąs sałatkę na kolację we

No wiesz, myśmy jadły to samo, bez dodatków (serio jak pierwszy raz było
ugotowane tośmy z siostrami tak wcinały).
Najlepsze były te czarne ;-))

Poważnie: zawsze to przywożę, bo to atrakcja, ale traktuję bez szacunku,
czyli jak zwykłe kluchy.
GosiaH

1. Data: 2001-09-20 11:32:07

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> cannelloni, to będe bardzo wdzięczna.
> Popróbuję i pochwalę się wyczynem na forum grupy:-))

Jak uda Ci się kupić Cannelloni (dużżżżżżże rury) to mam taki przepis.

Ugotuj makaron.
2 jajka ubij ze szczyptą soli, dodaj mniej niż kostkę tłustego białgo sera,
2 szklanki utartego sera mozzarella, 1/2 szklanki bryndzy, natkę pietruszki,
pieprz i szczypte gałki muszkatołowej, sól. Nadziać makaron. Polać sosem
pomidorowym, posypać parmezanem. Zapiekać ok.30 min.

Ela.

1. Data: 2001-09-20 12:55:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
> Najlepsze były te czarne ;-))
> Poważnie: zawsze to przywożę, bo to atrakcja, ale traktuję bez szacunku,
Sądzę, że z jajkami [ugotowanymi na twardo i] w sosie chrzanowym byłyby
jeszcze lepsze.

Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2001-09-20 13:36:13

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl>
| [...]
| Sądzę, że z jajkami [ugotowanymi na twardo i] w sosie chrzanowym byłyby
| jeszcze lepsze.

Jestem bezjajeczna (cokolwiek to znaczy ;-)

GosiaH
PS. To znaczy, między innymi, że nie jadam jajek (kurzych, rybie to i owszem
;-).

mielone
Czy macie?
Tiramizu