mąki, skóra kurczaka, przypalony omlet

31. Data: 2004-04-26 14:40:32

Temat: Re: mąki, skóra kurczaka, przypalony omlet
Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaa, taki bajer
dzieki, rozejrze sie, rzeczywiscie, wyglada ze to nie bedzie strasznie
droga inwestycja:-)
i za wskazowki co do gotowania tez dzieki:-)

pzd. Wiedzma

32. Data: 2004-04-26 15:57:54

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> A co to za sprzęt? Ja mam z garnków tylko taki zwykły i jakiś rondelek,
> więc chyba to gotowanie na parze na razie odpada.

W sklepach mozna kupic takie podstawki z nozkami, wklada sie to do gara,
warzywa, jak nie sa drobne, uklada sie na tej podstawce i nie maja kontaktu
z woda.
Drugi sposob jest lepszy, jak nie masz gara do gotowania na parze, jak masz
wiertarke, kupujesz miske ktora wejdzie ci do gara i wiercisz ta wiertarka
dziury w dnie, do tej miski wtedy mozesz sobie wlozyc warzywa abo to co
chcesz. Na spod gara musisz jeszce wlozyc jakas podstawke, np z drutu, zeby
miska nie byla zanurzona w wodzie. Gotuje sie pod przykryciem.
Teraz przyszedl mi do glowy 3 pomysl, tak jak kiedys gotowalo sie pyzy na
parze, bierzesz gaze opatrunkowa, nakladasz na gar, obwiazujesz sznurkiem i
na gaze kladziesz swoje ulubione warzywka.
Pozdr
maf

33. Data: 2004-04-26 16:11:13

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a, na ile czasu odstawic, ze tak glupio zapytam?;-) 8-12 godzin?

Jak zalewasz wrzątkiem, to po 3-4 godzinach już można gotować.
Jak zimna wodą, to faktycznie chyba musza dłużej postać.

> PS. Sowo, jakies przyprawy do gotowania dajesz? A jeli tak, to wrzucasz
> je dopiero pod koniec gotowania czy od razu?
No zależy co gotuję, a jak wrzucam kminek, liść laurowy i ziele angielskie
to na początku gotowania.
Inne na sam koniec, jak potrawa już jest prawie gotowa.

Sowa

34. Data: 2004-04-26 16:40:20

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2004 08:56:34 +0200, czarnyjanek
<c...@p...onet.pl> napisał:

> dokładnie tak a nawet lepiej .nie ma tam wegli więc nie masie co zminiac

Masz racje, i rzeczywiscie MM nic nie pisze o skorkach. To byla tylko moja
nadinterpretacja "panierki".

> IG jajek jest zero

Znaczy moge wybrac z nich weglowodany, sproszkowac i uzywac zamiast tego
blonnika w czopkach?

> indeks glikemiczny dotyczy tylko weglowodanów!!!!!!!!

W kazdym produkcie znajdziesz weglowodany!!!

--
[S]ympatyczny:[O]gólnie: [O]ptymistyczny:[M]ało: [A]gresywny: [L]udź
[S]iła: [O]ptymizm:[O]chota: [M]iłość:[A]bstynencja:[L]OL:)

35. Data: 2004-04-26 16:47:07

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@g...xxx> napisał w wiadomości

> Znaczy moge wybrac z nich weglowodany, sproszkowac i uzywac zamiast tego
> blonnika w czopkach?

;))) ???

> W kazdym produkcie znajdziesz weglowodany!!!

ROTFL!!! ;))) Co Ty za głupoty wypisujesz!? ew. rozwiń, co masz na myśli pod
"każdym produktem" ;)))

Pozdrawiam,
Adam

36. Data: 2004-04-26 17:08:15

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sklepach mozna kupic takie podstawki z nozkami, wklada sie to do
> gara, warzywa, jak nie sa drobne, uklada sie na tej podstawce i nie
> maja kontaktu z woda.

Mi się na początku to gotowanie na parze z jakimiś reklamami Zeptera
kojarzyło, więc myślałam, że to strasznie drogi interes, ale teraz już
sobie wyobrażam o co chodzi i się cieszę, że tylko o podstawkę:-)

> Drugi sposob jest lepszy (...)

Ten drugi pomysł jest zdecydowanie inżynierski:-) Tylko nie dorobiłam
się jeszcze wiertarki w mojej karierze inżynierskiej, i metaowej miski
co by się zmieściła do gara w mojej karierze kucharskiej:-) więc i tak
przyjdzie mi coś kupić:-) Ale pomysł niezły:-)))

Teraz przyszedl mi do glowy 3 pomysl, tak jak
> kiedys gotowalo sie pyzy na parze, bierzesz gaze opatrunkowa,
> nakladasz na gar, obwiazujesz sznurkiem i na gaze kladziesz swoje
> ulubione warzywka.

Tym pomysłem na pewno wzbudziłabym wielkie zaciekawienie w moim
akademiku- garnek z opatrunkiem:-) ale z tego wszystkiego gaza mi w
sumie najtaniej na razie wyjdzie;-)

dzieki za wszystkie pomysły:-) tak na marginesie, uwazam, ze bardzo
tworcze są:-)

pzd. ciepło uśmiechająca się do monitora Wiedźma;-)

PS Usmiechacie sie czasem do monitora?;-p

37. Data: 2004-04-26 17:18:01

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "s(00)mal" <s...@g...xxx> napisał w wiadomości

> ;))) ???

LOL

z tymi czopkami to taki żart był. ale możesz kupić błonnik w tabletkach
sprzedają go dystrybutorzy herbalajfu pod nazwa chyba faberbond czy jakoś
tak.
tylko po co ci błonnik na MM.
a te sproszkowane węglowodany to może być niezły dowcip ;)

> ROTFL!!! ;))) Co Ty za głupoty wypisujesz!? ew. rozwiń, co masz na myśli
pod
> "każdym produktem" ;)))

a ile weglowodanów jest w smalcu???????????:))))))))
i czy można mieszać smalec z tłuszczem na MM??????:))))

38. Data: 2004-04-26 17:19:31

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy moge wybrac z nich weglowodany, sproszkowac i uzywac zamiast
> tego blonnika w czopkach?

a jak te węgle wybierzesz?;-) zresztą jajko ma błonnik? chyba nie

> W kazdym produkcie znajdziesz weglowodany!!!

no ale w jajkach to musisz się mocno naszukać;-) 0.6g na 100g
W serze żółtym podobno nawet 0.1g na 100g (w jakiejś tabeli w necie
znalazłam) więc to chyba nie rzutuje, nie?

pzd. Wiedzma

39. Data: 2004-04-26 17:30:55

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zalewasz wrzątkiem, to po 3-4 godzinach już można gotować.
> Jak zimna wodą, to faktycznie chyba musza dłużej postać.

o to fajnie, bo jak wieczorem zapomne namoczyc, to i tak jeszcze bedzie
sznasa sie wyrobic na obiad z gotowaniem:-) Dzis wyprobowalam Twój
sposób na soczewicy zielonej- jak do niej zajrzałam to w sumie juz
wygląda jak zupa;-p jakąś taką gęstą ciecz puściła:-) Ale mam nadzieje,
ze to dobrze:-) i że w tej cieczy siedzą teraz wszystkie toksyny, co
utrudniają trawienie;-)) i że jak to wyleje to będzie git:-)

> No zależy co gotuję, a jak wrzucam kminek,

a kminek to taki mielony czy cały? bo widziałam w sklepie i taki i taki,
szczerze mówiąc, wolałabym chyba mielony, bo trafić na kminek i go
zgryźć- brr
To może być mielony?

liść laurowy i ziele
> angielskie to na początku gotowania.
> Inne na sam koniec, jak potrawa już jest prawie gotowa.

a te inne to co na przykład? kolejne lamerskie pytanie

pzd. Wiedzma- lama totalna próbująca się odlamiać:-)

PS A ten groch suchy co to sie go je na MM, to ma być cały, cały łuskany
czy w połówkach? czy bez różnicy?

40. Data: 2004-04-26 17:38:49

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kminek to taki mielony czy cały? bo widziałam w sklepie i taki i taki,
> szczerze mówiąc, wolałabym chyba mielony, bo trafić na kminek i go
> zgryźć- brr
> To może być mielony?

Chyba może, ja nigdy nie kupowałam. Lubię kminek w całości.

> a te inne to co na przykład? kolejne lamerskie pytanie

Pieprz, sól, sok z cytryny, papryka słodka lub ostra, pieprz kajeński jak
się chce ogniem pozionąć, cynamon, lubczyk, majeranek, koper, nać
pietruszki, oregano, bazylię, czubricę, kurkumę, curry itd., itp., co tam do
czego się nadaje i co komu smakuje.

> pzd. Wiedzma- lama totalna próbująca się odlamiać:-)

No to chodź na kuchnię, tam się od samego czytania odlamisz kulinarnie. :-)
Poszperaj tam w archiwum, było parę wątków o gotowaniu prostych, tanich
rzeczy przez studentów. Wege propozycje też były.

> PS A ten groch suchy co to sie go je na MM, to ma być cały, cały łuskany
> czy w połówkach? czy bez różnicy?

A to ja nie wiem takich rzeczy,

Sowa

Jak to jest z tą herbatą ?
[MM] Maślanka
Ona chce przytyć - ja schudnąć.
kalkulator Walforda- długie i czytać najlepiej na pełnym ekranie
Czat z Kwasniewskim