makijaz w stylu brigitte bardot

1. Data: 2005-04-02 12:49:19

Temat: makijaz w stylu brigitte bardot
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy ktos z Was wie gdzie w necie moge znalezc opis wykonania makijazu w
stylu Brigitte Bardot, najchetniej z wyszczegolnieniem uzytych kosmetykow
(choc niekoniecznie). Zalezy mi glownie na zdjeciach wykonania krok po kroku
makijazu oka tzn linii kreski, sposobu nalozenia poszczegolnych cieni... Za
wszelkie linki bede bardzo wdzieczna. Pozdrawiam. Magda

1. Data: 2005-04-02 13:30:26

Temat: Re: makijaz w stylu brigitte bardot
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> makijazu oka tzn linii kreski, sposobu nalozenia poszczegolnych cieni... Za
> wszelkie linki bede bardzo wdzieczna. Pozdrawiam. Magda

podaj zdjecie na maila lub linka to cos poradzimy.
z głowy mogłabym byc mało precyzjyna a nie mam czasu szukac.
p.

1. Data: 2005-04-02 15:09:56

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
Zalezy mi glownie na zdjeciach wykonania krok po kroku

> podaj zdjecie na maila lub linka to cos poradzimy.
> z głowy mogłabym byc mało precyzjyna a nie mam czasu szukac.

Cos w tym stylu...

http://blue.boo.jp/pop/french/bbh1.jpg

Chodzi o oczy, nie o usta..

Pzdr Magda

1. Data: 2005-04-02 15:10:54

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

podaj zdjecie na maila lub linka to cos poradzimy.
> z głowy mogłabym byc mało precyzjyna a nie mam czasu szukac.

Drugi link http://www.leninimports.com/brigitte_bardot_gallery_
59.jpg

pięknie nam jest w zielonym
puder w kulkach Cristhine
[Wrocław] To co z tym spotkaniem w herbaciarni?
Coś na stopie - liszaj?
[Wawa] szukam wiśniowej torby