Coś na stopie - liszaj?

1. Data: 2005-04-01 13:21:16

Temat: Coś na stopie - liszaj?
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

U nasady dużego palca u nogi pojawił mi się placek suchej,
zaczerwienionej skóry. Wskutek naciągania skóry podczas chodzenia uległa
ona popękaniu. Wygląda paskudnie i boli. Widzę, że coś podobnego tworzy
mi się na kolanie, ale na razie jest to tylko zaczerwienienie.
Zarejestrowałam się do dermatologa, ale termin niestety na czerwiec,
więc może są jakieś doraźne środki na coś takiego?
--
Ania

1. Data: 2005-04-01 13:25:30

Temat: Re: Coś na stopie - liszaj?[ot]
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisał(a):

> Zarejestrowałam się do dermatologa, ale termin niestety na czerwiec,
> więc może są jakieś doraźne środki na coś takiego?

Gdzie sie tyle czeka? Ja ostatnio kilka razy bylam u dermatologa
(NFZetowego), bez kolejek, bez zapisow.

th.

[Wawa] szukam wiśniowej torby
grzybica brwi?