Czarny adidas

1. Data: 2005-04-01 11:41:14

Temat: Czarny adidas
Od: "Ajrisz" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
wlasnie konczy sie moj zapas Adidas Active Bodies. Niestety pani w mojej
drogerii powiadziala mi ze zapach ten juz nie jest produkowany. Czy to prawda?
Nie wiecie czy/gdzie w okolicy Wroclawia sa jakies sklepy, w ktorych maja duze
zapasy i jest szansa na znalezienie tego zapachu. A moze znacie jakis podobny?
Pozdrawiam
Ajrisz

1. Data: 2005-04-02 14:31:09

Temat: Re: Czarny adidas
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ajrisz napisał(a):
> [...]
> zapasy i jest szansa na znalezienie tego zapachu. A moze znacie jakis podobny?

Z tego co wiem, czarnego adidasa nadal produkuja, tylko nastapily zmiany
w opakowaniu. Jakis czas temu kupowalam go z TZ i tak mi powiedziano w
drogerii.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space