grzybica brwi?

1. Data: 2005-04-01 12:33:07

Temat: grzybica brwi?
Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to mozliwe, zebym po pobycie u kosmetyczki na hennie brwi i ich
regulacji nabawila sie grzyba? Wyglada to tak, ze u nasady jednej brwi i
wsrod wloskow tworzy sie skorupka jakby lupiezu. Po zdrapaniu, pojawia sie
znow. Dotyczy to tylko jednej brwi.
A.

1. Data: 2005-04-01 12:47:09

Temat: Re: grzybica brwi?
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" napisał w wiadomości
> [...]
> wsrod wloskow tworzy sie skorupka jakby lupiezu. Po zdrapaniu, pojawia sie

A może to tylko zwykłe uczulenie/przesuszenie. Posmaruj czymś nawilżającym.

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-04-01 13:05:44

Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wsrod wloskow tworzy sie skorupka jakby lupiezu. Po zdrapaniu, pojawia sie

To cos w rodzaju ciemieniuchy. Male dzieci czasami to maja. Przecieraj brwi
oliwka dla dzieci a bedzie oki ;)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2005-04-01 14:06:05

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia wrote:

> [...]
> wsrod wloskow tworzy sie skorupka jakby lupiezu. Po zdrapaniu, pojawia sie

To moze byc cokolwiek, lacznie z uczuleniem na henne. Ja mam zaleczone
suche lojotokowe zapalenie skory na tle alergicznym, i jak tylko cos sie
mojej skorze nie podoba, to wlasnie takie rzeczy sie robia na linii
wlosow, przy brwiach i kolo nosa. Mozna sprobowac wypic wapno (ogolnie
pomaga na uczulenia), smarowac nawilzajacymi, albo przejsc sie do
dermatologa. Ja stosuje masc Pevisone, ale ona jest na recepte...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-04-01 14:06:44

Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny :-))
A.

1. Data: 2005-04-02 14:11:01

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie coś w stylu łojotokowego zapalenia skóry
wypróbuj clotrimazolum, lub idź do dermatologa.

Czarny adidas
Swieta, Swieta i po probkowaniu :D
tabletki na cellulit
Kosmetyk ujędrniający/wyszczupl ający