mala pralka

1. Data: 2001-11-21 22:06:51

Temat: mala pralka
Od: "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie pralki przeznaczonej do prania
delikatnych tkanin. Musza sie miescic dwie zmiany poscieli. Moze poleccicie
jakas konkretna marke?
Z gory dziekuje:

K. Dolharz

1. Data: 2001-11-22 11:05:08

Temat: Re: mala pralka
Od: "Adrian Gajewski" <a...@t...czy.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:9ti4pt$3kk$1@news.tpi.pl...
> [...]
> na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie pralki przeznaczonej do prania
> delikatnych tkanin. Musza sie miescic dwie zmiany poscieli. Moze

Najwazniejszy jest program do prania tego rodzaju tkanin oraz regulacja
prędkosci odwirowywania. Co się tyczy pojemnosci to proponowałbym 6
kilogramowego Boscha WFL 1600PL MAXX lub Whirlpool AWM 8083 o tej samej
pojemnosci. Więcej o tych pralkach na http://to.czy.to

Pozdrawiam
Adrian

1. Data: 2001-11-22 12:06:16

Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrian Gajewski" <a...@t...czy.to> napisał w wiadomości

> [...]
> prędkosci odwirowywania. Co się tyczy pojemnosci to proponowałbym 6
> kilogramowego Boscha WFL 1600PL MAXX lub Whirlpool AWM 8083 o tej samej

Z tego, co sie orientuje, to Krzysztof pytal o mala pralke, a nie o giganta.
Teraz wiekszosc pralek ladowanych od gory (wszystkie sa male) ma programy do
delikatnych tkanin. Ja mam Mastercook'a. Ma program podstawowy, delikatny i
do welny. Odwirowanie przy obrotach: 400, 500, 550, 650, 700, 750, 850 do
wyboru. Funkcja dokladnego plukania, pozostawienia w wodzie i inne.
Zakupilam ja ze wzgledu na to, ze mamy bardzo maly lazienko-kibelek.Wchodzi
tam tylko brodzik, wc i pralka, ktora chwale.

Pozdrawiam

Virge

"DOM W PACZCE"-sposób na ulgę bud.
Jak powiesic firany na skośnych oknach? <end>
Czy tak samo ogrzeje
Zlew
zmywarki