Re: mała zagadka

Data: 2006-03-22 11:38:47
Temat: Re: mała zagadka
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dvrc5q$74$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A mnie podoba się trawa z rózowymi kłosami. Ale ponieważ wiem że nic nie
> wiem to narazie czytam i oglądam.

Archiwum grupy, to może być Pennisetum setaceum "Rubrum".

Kochia jest wrzosowa tylko jesienią.
Z uprawą tuberozy osobiście miałam doświadczenia negatywne (zamiast kwitnąć
przybywały tylko cebulki), ale roślina piękna i dość rzadka.
Inkarvillea zimuje w glebie, jeśli masz odpowiednie stanowisko. W przeciwnym
razie wykopywać. I jakby Ci się bardzo chciało, to zajrzyj do linka w
sygnaturce.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net