male czerwone kropki na napletku

1. Data: 2002-07-09 13:27:00

Temat: male czerwone kropki na napletku
Od: xiu <m...@y...tw> szukaj wiadomości tego autora

czesc. od jakiegos miesiaca mam na "wewnetrznej stronie napletka"
takie male czerwone kropeczki. tydzien po tym jak to zauwazylem
poszedlem do lekarza, zrobilem badania wszystkie mozliwe testy na
choroby "weneryczne" - wyniki dostalem tydzien temu i wszystkie sa
negatywne. Przy okazji robienia tych testow za pierwszym razem pani
doktor rowniez mnie "zbadala" ogladajac to dziwactwo... i co ciekawe -
nic nie moglismy znalezc! wiec machnalem reka i stwierdzilem, ze - ok
- poczekajmy na wyniki testow... w kazdym razie - ja caly czas widze
takie male czerwone kropki na wewnetrznej stronie napletka... dzisiaj
nawet zauwazylem dwie na "glowce"... macie jakis pomysl co to moze
byc? a - dodam, ze nie jest to bolesne w zadnym stopniu i nie mam
zadnych innych symptomow... a mam to juz jakis miesiac albo nawet
dluzej...

2. Data: 2002-07-09 17:54:12

Temat: Re: male czerwone kropki na napletku
Od: "chris" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "xiu" <m...@y...tw> napisal w wiadomosci
> czesc. od jakiegos miesiaca mam na "wewnetrznej stronie napletka"
> takie male czerwone kropeczki. tydzien po tym jak to zauwazylem

Moze grzybica napletka ? drozdzyca ?

3. Data: 2002-07-09 19:26:15

Od: xiu <m...@y...tw> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Jul 2002 19:54:12 +0200, "chris" <k...@v...pl> wrote:

>Moze grzybica napletka ? drozdzyca ?

kurcze... pytasz? czy odpowiadasz? bo ja to bym chcial wiedziec... w
sumie grzybica czy cos takiego to bardzo prawdopodobne... bo jakis
miesiac (moze mniej) przed tymi kropeczkami na penisie wyszlo mi
jakies dziwcactwo na twarzy w okolicy ust... ktos mi powiedzial, ze
jak problem jest jakis "wewnetrzny" to na skorze mi cos tam wychodzi
ale leczyc to trzeba niby "od srodka"... hm... nie wiem... jutro w
kazdym razie ide jeszcze raz do lekarza...

4. Data: 2002-07-10 10:03:59

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale leczyc to trzeba niby "od srodka"... hm... nie wiem... jutro w
> kazdym razie ide jeszcze raz do lekarza...

Odpowiadam pytaniem, bo zaden lekarz zdrowy psychicznie nie postawi diagnozy
bez badania pacjenta !

5. Data: 2002-07-10 16:46:45

Od: xiu <m...@y...tw> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002 12:03:59 +0200, "KM" <k...@m...pl> wrote:

>Odpowiadam pytaniem, bo zaden lekarz zdrowy psychicznie nie postawi diagnozy
>bez badania pacjenta !

co ty facet opowiadasz? jaka diagnoza? przeciez pytam tylko co to moze
byc... dzisiaj zreszta bylem u lekarza i sie dowiedzialem, ze to nie
wyglada na zadna chorobe weneryczna - najprawdopodobniej jest to
jakies uczulenie od mydla czy cos takiego... a po to chyba ta grupa
istnieje, zeby wymienic opinie na tematy medyczne... nie?

PILNE: STETOSKOP - WROCLAW
pytanie o cewke u kobiety..
Klinika Ginekologii i Połoznictwa Collegium Medicum UJ
Soczewki kontaktowe
opiekunka całodobowa do chorej potrzebna - w Wie