małe doświadczenie, wycieczka

51. Data: 2011-05-11 21:55:40

Temat: Re: małe doświadczenie, wycieczka
Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbigniew <...@s...fe> napisał(a):

> SĹ&#65533;uchajcie, najlepsze byĹ&#65533;y placuszki z jabĹ&#65533;kami i dĹźemem
:)
> i woda NIEGAZOWANA, o dziwo,
> drugie miejsce serek wiejski taki z grudkami i Ĺ&#65533;yĹźeczki plastikowe
>
> ranking w/g dzieci :), jeszcze raz dziÄ&#65533;kujÄ&#65533;
>
> Zbigniew
Ciekawe jaka była alternatywa.

52. Data: 2011-05-12 06:35:41

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-11 23:49, kogutek pisze:

> Ujmij bo masz`z czego. Jaki ty możesz mieć mózg. Wielkości pestki z wiśni i
> gładki jak kulka od łożyska. Dokąd nie napiszesz dlaczego nie mam racji. I
> tego nie zaakceptuję. To mam rację. Tylko czy z Twoim mózgiem jesteś w stanie
> wyartykułować więcej więcej niż jedno zdanie? To było pytanie retoryczne.
> Oczywiście że nie jesteś. Z`Twoim mózgiem możesz tylko powtarzać to co inni
> wymyślą bez zastanawiania się czy prawdę piszą.

Nieskoordynowane ruchy palców: " masz`z czego" zamiast spacji apostrof.
" więcej więcej " zaburzenia pamięci krotkotrwałej, nie pamiętasz, co
przed chwilą napisałeś, tragiczna składnia i interpunkcja. Albo szkoła
podstawowa, albo tłumok.

53. Data: 2011-05-12 21:28:34

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robson <r...@...pl> napisał(a):

> [...]
> " więcej więcej " zaburzenia pamięci krotkotrwałej, nie pamiętasz, co
> przed chwilą napisałeś, tragiczna składnia i interpunkcja. Albo szkoła
Ale mi dokopałeś. Normalnie się idę pociąć. Jesteś żałośniejszy niż filmy
erotyczne na tele 4. Dobrze że nie napisałem nad postem. Dopiero byś sobie
poużywał debilu.

54. Data: 2011-05-13 06:28:45

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mi dokopałeś. Normalnie się idę pociąć. Jesteś żałośniejszy niż filmy
> erotyczne na tele 4. Dobrze że nie napisałem nad postem. Dopiero byś sobie
> poużywał debilu.

Nie wysilaj sie, na innych grupach dales sie poznac i tutaj tez. A wiec
wracaj na swoje tele 4, i, ze tak powiem, bierz sprawy w swoje rece, bo
tylko do tego sie nadajesz. Nie wysilaj z odpowiedzia, moj czytnik ma
fajne filtry wiadomosci, gdzie znajdziesz jako pierwszy poczesne
miejsce. EOT

ZJODL BYM...
Jaka sól?
"Dynia słodka" - co to?