malowanie i rdza

1. Data: 2005-06-09 07:45:19

Temat: malowanie i rdza
Od: "P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy farbą podkładową można pokryć zardzewiałą powierzchnię, a potem
pomalować to wszystko kolorem?

Pozdr.
P.

2. Data: 2005-06-09 11:49:47

Temat: Re: malowanie i rdza
Od: Andrzej Seneczko <a...@t...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

P napisał(a):
> Witam
> Czy farbą podkładową można pokryć zardzewiałą powierzchnię, a potem
> pomalować to wszystko kolorem?

ja bym to jednak oczyscil szczota druciana na szlifierce albo taka
specjalna tarcza z papierem sciernym roniez na szlifierce potem to lanie
odtluscil benzyna i dopiero podklad np. unikor (taka czerwona)

Pozdrawiam Andrzej

3. Data: 2005-06-09 18:14:15

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

P <p...@o...pl> wrote:
> Witam
> Czy farbą podkładową można pokryć zardzewiałą powierzchnię, a
> potem
> pomalować to wszystko kolorem?

Są specjalne podkłady do stosowania bezpośrednio na rdzę i ją
wiążące, np. Cortanin.

J.

4. Data: 2005-06-09 19:38:15

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są specjalne podkłady do stosowania bezpośrednio na rdzę i ją wiążące,
> np. Cortanin.

Nie do końca to dobrze działa. Rdza wylazła po kilku miesiącach.
Wojtek

5. Data: 2005-06-10 20:17:37

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Czy farbą podkładową można pokryć zardzewiałą powierzchnię, a potem
> pomalować to wszystko kolorem?
>
> Pozdr.
> P.

No jasne że można. Budyniem tez mozna. To Twoja blacha i możesz z nią zrobić co
Ci się podoba. Ale lepiej iść do sklepu i poczytać co napisali na puszkach z
farbą podkładową. Tomek

6. Data: 2005-06-11 10:02:02

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytajcie ten sam wątek na pl.misc.budowanie

Odkurzacze "cyklonowe"
[malowanie sufitu] ... zaraz coś mnie trafi!
Ile powinien wziąć malarz za pomalowanie 9m^2 ?
Czy warto kupić pralkę LG?
Zamrażarka - czy można przewozić na leżąco ?