Ile powinien wziąć malarz za pomalowanie 9m^2 ?

1. Data: 2005-06-08 23:12:18

Temat: Ile powinien wziąć malarz za pomalowanie 9m^2 ?
Od: "Jarek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do pomalowania pomieszczenie biurowe o powierzchni 9 metrów kwadratowych
(ściany i sufit).
Kompletnie się na tym nie znam i stąd prośba do Was. Nie chcę, żeby malarz z
ogłoszenia mnie naciął.

Po czym poznać fachowca?
Jakie pytania powinien mi zadać przed robotą?
A jakie ja jemu?
Ile czasu powinno mu zająć pomalowanie takiego pomieszczenia i ile powinien
za to wziąć?
Czy wykładzinę i okno powinienem zabezpieczyć we własnym zakresie i na
własny koszt?
Czy lepiej, żebym farbę kupił ja, czy on? Jaką polecacie?

Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi!

2. Data: 2005-06-09 09:29:12

Temat: Re: Ile powinien wziąć malarz za pomalowanie 9m^2 ?
Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam do pomalowania pomieszczenie biurowe o powierzchni 9 metrów
> kwadratowych (ściany i sufit).

czyli przyjmujac 3x3m, mamy 4 sciany 3m*2,3 = 27,6m+9 = 36,6m2

Kolor czy białe?

Ale chyba ze 150pln to bedzie kosztowac

> Ile czasu powinno mu zająć pomalowanie takiego pomieszczenia i ile
> powinien za to wziąć?

jesli jest gotowe do malowania - wysprzatane to szybko. Ale pomalowac trzeba
dwukrotnie a musi przeschanac

> Czy wykładzinę i okno powinienem zabezpieczyć we własnym zakresie i na
> własny koszt?

on zabezpieczy. Czy przyniesie swoja folie i tasme to juz nie wiem. Ale
koszt powinienes Ty pokryc

> Czy lepiej, żebym farbę kupił ja, czy on? Jaką polecacie?

jak ci wygodniej.

Czy warto kupić pralkę LG?
Zamrażarka - czy można przewozić na leżąco ?
Instrukcja obsługi lodówki Indesit BEAA 35 PGF
sofy - formatki sprężynowe bonell
Jaka porcelana stołowa?