Czy warto kupić pralkę LG?

1. Data: 2005-06-08 21:31:17

Temat: Czy warto kupić pralkę LG?
Od: "Piotrek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zastanawiam się nad zakupem pralki, ładowanej z przeodu, interesuje mnie
jakiś porządny sprzęt, pralka musi być niezawodna i miec sporą ładowaność,
spodobały mi się pralki LG mają też nowy system napędu bębna, ale genrealnie
interesuje mnie LG jako marka dla pralek, warto?

2. Data: 2005-06-09 10:37:31

Temat: Re: Czy warto kupić pralkę LG?
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Jun 2005 23:31:17 +0200
"Piotrek" <b...@b...pl> wrote:

> [...]
> ładowaność, spodobały mi się pralki LG mają też nowy system napędu
> bębna, ale genrealnie interesuje mnie LG jako marka dla pralek, warto?

nie mam porownania do innych pralek - sam mam taka, ale

1) nie podoba mi sie czas prania, jest dlugi (bawelna, 60st, jakies 1h50m
z wirowaniem) ale oczywiscie nie wiem jak wyglada to u innych
2) wydaje mi sie, ze nie doplukuje z proszku
3) podczas wirowania jest dosc glosna, ale nie wiem jak aktualne pralki
wiruja, wiec nie mam punktu odniesienia czy to duzo czy nie

generalnie - jestem dosc zadowolony
moj model to 1310N czy jakos tak... moge ew. sprawdzic w domu, 5kg ale
45cm glebokosci (Tz chyba realnie z 50cm)

Sierp

3. Data: 2005-06-09 16:35:01

Od: "Ania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <b...@b...pl> wrote in message
> [...]
> genrealnie
> interesuje mnie LG jako marka dla pralek, warto?

mam pralke 10150NP - bez tego direct drive
kupiona jakies 2 miesiace temu, uzytkowana 2-4 razy w tygodniu,
ogolnie jest bardzo ok, stabilna (nie spadaja z niej kosmetyki podczas
prania), w miare cicha, dobrze pierze i odwirowuje
ma programy zwykle i skrocone, nawet taki na 30 min,
Pozdrawiam
Ania

Zamrażarka - czy można przewozić na leżąco ?
Instrukcja obsługi lodówki Indesit BEAA 35 PGF
sofy - formatki sprężynowe bonell
Jaka porcelana stołowa?
Meble red apple