Re: mały problem...

From: " panda" <p...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: mały problem...
Date: Mon, 6 Jan 2003 23:07:00 +0000 (UTC)

> jeszcze jedno, wiem ze brzmi to moze idiotycznie, ale w miare mozliwosci
sie
> wysypiaj (jesli masz tylko mozliwosci).

hmm, a co, jeżeli tzw. wory pojawiają się zawsze, gdy mam możliwość nieco
dłuższego pospania sobie np.weekend-ok.10-12 godzin (w tygodniu śpię ok.6-7
godzin i wtedy worów brak)?
Nie trzeba tyle spać-powie ktoś. Ale ja tak lubię.
To pewnie problemy z krążeniem limfy albo z nerkami (jakieś badania by się
pewnie przydały, prawda ?)
A może przyjmuję za dużo płynów (średnio: 1-2 kawy, ok. 1,5-2 l herbaty
czerwonej, ok. 1,5 l wody mineralnej niegazowanej)?
Testowałam przeróżne kremy pod oczy: żel ze świetlikiem, krem pod oczy
Soraya, YR Riche Creme Anti-Rides Contour des Yeux czy też YR Bio-Camille
Contour des Yeux Anti-Poches.
Efekty raczej średnie.
A może ktoś stosował żel do pielęgnacji skóry wokół oczu Matisa ?

http://esentia.pl:8080/servlet/SNFProduct?
p_pid=20909&session=538a9cc9ddf0f6ff29bf06c0d2b855e5
b616f503f6edf458b0c5b5ec5
dc3fd87

Opis brzmi zachęcająco.

Pozdrawiam