mam doła jak nie wiem

61. Data: 2004-10-20 10:53:51

Temat: Re: mam doła jak nie wiem
Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"=sve@na=" <s...@h...com> skrev i meddelandet
news:cl5co2$99u$2@inews.gazeta.pl...

> How does it work for her?

Angielski na poziomie szkoly podstawowej a mimo tego nie rozumiem pytania.
Chodzi Ci ja to pytanie dziala na urzedniczke? Magicznie. Nagle staja sie
kompetentne.

magda

62. Data: 2004-10-20 10:57:31

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Jestes realistka, bo masz stala prace i swietne wynagrodzenie. Przypomnij
> sobie jak to bylo, jak mialas 60 koron dziennie minus podatek, z racji tzw.
> urlopu macierzynskiego... Ja pamietam te czasy. I nie mam ochoty, by do nich
> powrocic.

Ale co to ma wspolnego z wykonywaniem pracy za kogos, kto za te prace
bierze pieniadze, ma dostep do najnowszych update'ow informacyjnych i
NIE LUBI, jak mu sie laik wchrzania w kompetencje?

Co to poza szystkim ma wspolnego z ta dyskusja?

Wtedy, kiedy bylo mi ciezko, nie myslalam o porywaniu sie z motyka na
slonce, a o takim dotarciu do swojego celu, ktore bylo w zgodzie z
rzeczywistoscia. Zreszta doskonale wiesz, o czym mowie.

--
sveana

63. Data: 2004-10-20 10:59:45

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> To tylko od Was zalezy, czy sie na to bedziecie zgadzac....

Co proponujesz? Tak konkretnie? Przeciez sama napisalas, jakiego
argumentu uzywa Twoja mama. I jest to mocny argument, zwlaszcza w ustach
pracodawcow. A bezrobocie jakie jest, kazdy widzi.
Co ma zrobic TZ Mrowki? Postawic sie okoniem? I dostac kopa w d., a ma
na utrzymaniu siebie i troje innych ludzi.

--
sveana

64. Data: 2004-10-20 11:01:30

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Angielski na poziomie szkoly podstawowej a mimo tego nie rozumiem pytania.
> Chodzi Ci ja to pytanie dziala na urzedniczke? Magicznie. Nagle staja sie
> kompetentne.

Jak o pytanie sprawdza sie (intencje do efektow) Twojej mamie.
I nie wierze, ze raptem urzedniczki, wszystkie, staja sie kompetentne.
Nie zdziilabym sie nawet, gdyby staly sie nieprzyjemne.

--
sveana

65. Data: 2004-10-20 11:07:01

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:cl5fra$djl$1@news.onet.pl...

> To tylko od Was zalezy, czy sie na to bedziecie zgadzac....

Czyli wybór: nakarmiony, zaharowany frajer godzący się na takie warunki albo
głodny idealista :D ?

pozdr

Monika

66. Data: 2004-10-20 11:11:53

Temat: Re: OT!!!
Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Zwlaszcza Mahjongg II Towers do tego plansza ktorej jeszcze nigdy nie
wygralam :)
albo Bubble Shooter o najwyzszym stopniu trudnosci (2x w zyciu udalo mi sie
wygrac)

m.
co lubi sie znecac nad soba :)

67. Data: 2004-10-20 11:14:41

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "realista"?
>
> To tylko od Was zalezy, czy sie na to bedziecie zgadzac....

Juz kiedys to walkowalam na jakiejs grupie.To co proponujesz zrobic?
Ma sie postawic i wyleciec z roboty?
U nas jest teraz totalne bezprawie ,Kodeks Pracy mozna sobie w buty
schowac,moj TZ ma zmienic swiat(Polske)?
Madzia,to jest bardziej skomplikowany niz myslisz.....

Magda

68. Data: 2004-10-20 11:28:23

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> NIE LUBI, jak mu sie laik wchrzania w kompetencje?
>
> Co to poza szystkim ma wspolnego z ta dyskusja?

Wypowiadasz sie bedac w zupelnie innym polozeniu.
Tak jak syty i bogaty o glodnych i biednych.

> Wtedy, kiedy bylo mi ciezko, nie myslalam o porywaniu sie z motyka na
> slonce, a o takim dotarciu do swojego celu, ktore bylo w zgodzie z
> rzeczywistoscia.

Dobra, pozostanmy przy swoich zdaniach. Niestety, nie przekonasz mnie.
Uwazam, ze w Polakach tkwi wielki potencjal i musza go wykorzystac jak
najlepiej.

magda

69. Data: 2004-10-20 11:29:43

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> skrev i meddelandet

> Czyli wybór: nakarmiony, zaharowany frajer godzący się na takie warunki
albo
> głodny idealista :D ?

Nie ma trzeciego wyjscia?

magda

70. Data: 2004-10-20 11:32:22

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> skrev i meddelandet

> U nas jest teraz totalne bezprawie ,Kodeks Pracy mozna sobie w buty
> schowac

Oooo, wlasnie. Mozna cos z tym zrobic?

magda

Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P
Piątek
Podziękowania za uśmiech na mojej twarzy
Cześć/ Dzieńdobry.