mam doła jak nie wiem

81. Data: 2004-10-20 18:19:17

Temat: Re: mam doła jak nie wiem
Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> skrev i meddelandet
news:cl5jps$ggm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A jakie proponujesz ?

A po co mam cokolwiek proponowac?
Ktos z tego skorzysta?

magda

82. Data: 2004-10-20 18:33:09

Od: "tweety" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam;
dziękuję wszystkim za wsparcie, rady posty. Na drugi dzień zaświeciło trochę
słonka więc się ubrałam i zmusiłam do spaceru dosłownie wokoło bloku i nagle
wstąpiło we mnie tyle energii i życia, że postanowiłam coś z tym zrobić. Przede
wszystkim "olałam" te brudne okna, nie pomyłam naczyń, nie wytarłam kurzy ale
ugotowałam obiad a później poszłam z rodziną na zakupy, wspólne zakupy od
dawna, od poniedziałku wzięłam się także do pracy, wprawdzie dopiero rozkręcam
sobie biznes, taki mały ale swój i pojechałam na 2 konferencje gdzie tak
naładowałam akumulatory ze pomimo 2 nieprzespanych nocy, pomimo, że biznes ise
jeszcze nie rozkręcił, ze mam brudne okna i zimno na dworze, zauważyłam, że
moja rodzine przez 2 dni żyła beze mnie i nawet z głodu nie umarli :-D i
odżyłam.
Dzięki za wysłuchanie.

Pozdrawiam
teraz już z usmiechem, wprawdzie zmęczona bo przed chwilą wróciłam, ale
szczęsliwa
Magdalena z optymizmem, że bez środków unijnych tez się da zrobić biznes tylko
nie trzeba załamywać się niepowodzeniami.

83. Data: 2004-10-20 19:03:28

Od: "FeLicja" <I...@-...-c-o-m> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:
> [...]
> trochę słonka więc się ubrałam i zmusiłam do spaceru dosłownie wokoło
> bloku i nagle wstąpiło we mnie tyle energii i życia, że postanowiłam

Nie ma to jak troche slonca :-)

> Przede wszystkim "olałam" te brudne okna, nie
> pomyłam naczyń, nie wytarłam kurzy

Nie chce Cie straszyc, ale ktos zapisze sobie Twoje imie w kajeciku, i
bedzie Ci to wypominane juz na _wieki_. ;-P

> ale ugotowałam obiad a później
> poszłam z rodziną na zakupy, wspólne zakupy

Fajne sa takie zakupy cala rodzina, prawda? :-)

> [...]
> taki mały ale swój i pojechałam na 2 konferencje gdzie tak
> naładowałam akumulatory ze pomimo 2 nieprzespanych nocy,

Trzymam kciuki :-)

> [...]
> dworze, zauważyłam, że moja rodzine przez 2 dni żyła beze mnie i
> nawet z głodu nie umarli :-D i odżyłam. Dzięki za wysłuchanie.

No widzisz, nie ma to jak kolejny dzien :-)

Tak trzymac!
pozdrawiam
Kasia

84. Data: 2004-10-20 19:05:55

Temat: Re: mam doła jak nie wiem - przydługie
Od: "FeLicja" <I...@-...-c-o-m> szukaj wiadomości tego autora

krys wrote:

> Ja też nie napiszę, bo po pierwsze nie liczę, po drugie myję, jak mnie
> naleci, ale na pewno BN i Wielkanoc nie są dla mnie wystarczającym
> powodem, żeby myć okna;-)

Nie chce Cie straszyc, ale tu takie wypowiedzi groza dozywotnim
przypominaniem o niedociagnieciach ;-P
Kasia

85. Data: 2004-10-20 20:28:16

Od: Sebastian Pasikowski <p...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom napisał(a):

>A jakie proponujesz ?

Glodny, zaharowany frajer...

--
jid: psikus[<at>]chrome[<dot>]pl

86. Data: 2004-10-20 20:36:17

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "FeLicja"
<I...@-...-c-o
-m> mówiąc:

>Nie chce Cie straszyc, ale tu takie wypowiedzi groza dozywotnim
>przypominaniem o niedociagnieciach ;-P

A my tu schniemy z tęsknoty za. :->

Agnieszka (bring'em on, baby)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

87. Data: 2004-10-20 21:21:25

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: pisze:

> A po co mam cokolwiek proponowac?
> Ktos z tego skorzysta?

Jeśli to wyjście lepsze od wcześniej proponowanych, to myślę, że skorzystają
wszyscy.

--
PozdrawiaM

88. Data: 2004-10-20 21:36:10

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <nixe@fałpe.peel> skrev i meddelandet
> Jeśli to wyjście lepsze od wcześniej proponowanych, to myślę, że
skorzystają
> wszyscy.

Czyli stworzenie miejsc pracy dla bezrobotnych za srodki unijne to pomysl
gorszy?

magda

89. Data: 2004-10-20 21:46:59

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"=sve@na=" <s...@h...com> skrev i meddelandet

> Wiesz co? Sama sie prosilas - to wlasnie o Twoic wypowiedziach tak mozna
> napisac. Nie o moich.

Po ktorych wypowiedziach?

> Alez to slogany! W kazdym tkwi potencjal, coz to za nowina?

Nie uwaszasz, ze Polacy to narod wybrany? Bez cudzyslowia i zupelnie
powaznie.

magda

90. Data: 2004-10-21 05:53:05

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też nie napiszę, bo po pierwsze nie liczę, po drugie myję, jak mnie
> naleci, ale na pewno BN i Wielkanoc nie są dla mnie wystarczającym
powodem,
> żeby myć okna;-)

O właśnie! A BN szczególnie, jak przypłaciłam mycie okien w grudniu anginą
:D

Precz z dyktaturą świąt ! ;)))

pozdr

Monika

P.s. A propos świąt - wiecie, że wczoraj moja mama w jakimś markecie już
bombki widziała? A po znicze tam pojechała ;)

Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P
Piątek
Podziękowania za uśmiech na mojej twarzy
Cześć/ Dzieńdobry.