Re: mam dosc

następny post »
From: "nann " <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: mam dosc
Date: Thu, 22 Apr 2004 06:48:39 +0000 (UTC)

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^
> ^^^^
> He ?

> Wiecej blonnika i bedzie ok. Moze tez za malo pijesz ?

To jest tez dobre pytanie...
Wlewam w siebie co najmmniej dwa litry Pu-Ehr dziennie( wlasnie szykuje sie
do wybielania zebow, bo zzolkly zupelnie :), oraz co najmniej litr wody, nie
liczac od czasu do czasu herbatek ziolowych ( mieta, melisa, senes), kawe
odstawilam w zeszlym roku, dla towarzystwa pije zborzowa (polecam CARO
rozpuszczalna)
A teraz inna kwestia.
Kilka miesiecy temu zostalam szczesliwa posiadaczka wagi co to nie tylko
wazy, ale moerzy poziom wody i tluszczu w organizmie. I tak w miedzyczasie
tluszcz zwalilam z 37,9 % do 33,8%, za to woda z poczatkowych 38% nie moge
podbic do wiecej niz 40-41%. Powodem jest pewnie lek na nadcisnienie, ktory w
swoim skladzie ma lek moczopedny...
I na to pewnie sie nic nie poradzi...

pozdr.nann, co mimo grzeszenia wczoraj ( juz pisalam o misce ryzu na mleku,
bez cukru, na mleku 1,5% z nieslodzonym musem jablkowym...mniam..), przybrala
tylko 100g:) ( wiem, ze wazenie sie codziennie to glupota, ale zapisuje
wyniki tylko raz w tygodniu :)