mam dosc

21. Data: 2004-04-21 21:17:35

Temat: Re: mam dosc
Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ech te baby...

baby to masz w nosie:-p

pzd. Wiedzma

22. Data: 2004-04-21 21:23:02

Od: "Magrat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem kto to Matka Założycielka, ale myślę, że to dobre określenie na
> ludzi nie jedzących mięsa a jedzących ryby- taki półwegetarianizm (semi
> to pół chyba?)
> (...)
> pzd. Wiedzma

No to może można być semiciężarną?

Magrat

23. Data: 2004-04-22 00:42:08

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to może można być semiciężarną?

a skad Ci sie wzielo porównanie wegeterianizmu do bycia w ciąży? dziwne

A odpowiadając na pytanie, oczywiście, że nie "we wszystkim " można być
"pół".

pzd. Wiedzma

24. Data: 2004-04-22 06:40:21

Od: "nann " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@b...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> I nie wypowiadaj tego słowa, bo przyjdzie Matka Założycielka i Ci nastuka.
>
> W kwestii formalnej jeszcze raz, wegetarianizm zaczyna się od
> laktoowowegetarianizmu.
> Wegetarianie nie jadają mięsa - rybiego też nie.

Dzieki za sprostowanie, a tak sie cieszylam ze uzylam madrego slowa :))

pozdrawiam serdecznie
nann, madrzejsza niz wczoraj w kwestiach wegetarianskich..

25. Data: 2004-04-22 06:48:39

Od: "nann " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^
> ^^^^
> He ?

> Wiecej blonnika i bedzie ok. Moze tez za malo pijesz ?

To jest tez dobre pytanie...
Wlewam w siebie co najmmniej dwa litry Pu-Ehr dziennie( wlasnie szykuje sie
do wybielania zebow, bo zzolkly zupelnie :), oraz co najmniej litr wody, nie
liczac od czasu do czasu herbatek ziolowych ( mieta, melisa, senes), kawe
odstawilam w zeszlym roku, dla towarzystwa pije zborzowa (polecam CARO
rozpuszczalna)
A teraz inna kwestia.
Kilka miesiecy temu zostalam szczesliwa posiadaczka wagi co to nie tylko
wazy, ale moerzy poziom wody i tluszczu w organizmie. I tak w miedzyczasie
tluszcz zwalilam z 37,9 % do 33,8%, za to woda z poczatkowych 38% nie moge
podbic do wiecej niz 40-41%. Powodem jest pewnie lek na nadcisnienie, ktory w
swoim skladzie ma lek moczopedny...
I na to pewnie sie nic nie poradzi...

pozdr.nann, co mimo grzeszenia wczoraj ( juz pisalam o misce ryzu na mleku,
bez cukru, na mleku 1,5% z nieslodzonym musem jablkowym...mniam..), przybrala
tylko 100g:) ( wiem, ze wazenie sie codziennie to glupota, ale zapisuje
wyniki tylko raz w tygodniu :)

26. Data: 2004-04-22 06:53:54

Temat: Salata i owoce, bylo Re: mam dosc
Od: "nann " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <a...@n...ma> napisał(a):

> Użytkownik "nann " <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> na
>
> Powiem ci szczerze-jesli masz dosc... to przejdz na salate i owoce

To niebylby pierwszy raz, ciocia Meridia dba o to, ze sie jesc nie chce, mam
srednio raz w tygodniu zyje na sokach warzywnych, czasami na owocach a i
zdarzal sie scisly post (tylko na wodzie i herbatkach)

> Ja dzis jestem na herbacie i sokach warzywno-owocowych, bo tez mam dosc. No
> ale nie jestem dobra osovba dzis do radzenia.

Hafsa, jestes jedna z osob ktore od poczatku mnie tutajk dopinguja, nie daj
sie !

> Gratuluje spadku wagi-duzo schudlas, naprawde!!!

Dziamkujem:) W zeszlym roku od marca do lipca schudlam 17 kg. Od lipca do
kolejnego marca przybylo 8, ale to chyba nie bardzo duuze jojo, co ?

nann, co ma juz wage z zeszlego lata :)

27. Data: 2004-04-22 07:06:16

Temat: Meridia, bylo Re: mam dosc
Od: "nann " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia <j...@s...net> napisał(a):

> Dużo ! :) Ciekawe, jak będzie po odstawieniu Meridii.

Juz pisalam wyzej do Hafsy, w zeszlym roku od marca do lipca, poszlo ok 80
tabletek Meridii i 17 kg. w dol, od lipca do marca ( miesiac u mamy, na
mamusinej kuchni, swieta, snieg, ze sie z domu ruszac nie chce), przybylo 8
kg, ktore w miedzyczasie tez juz sobie poszly :)

> Spróbuj może kminku mielonego, o którym tu dziś wspominalismy ?

Wczoraj probowalam z pol lyzeczki calego kminku ( nie mialam w czym zmielic),
smakuje to-to niespecjalnie, ale mozna przezyc :)

> I tak nie zaakceptujesz tego, co mogę zaproponować.
> Mianowicie: jeść wszystko, absolutnie wszystko (poza słodyczami i fast
> foodami), ale w malutkich ilościach, takich, by się nie napychać. Nie za
> dużo, nie podjadać między posiłkami, ale jeść wszystko.

Masz racje, jeszcze nie :) Ale to mniej-wiecej robie w miesiacach, kiedy mam
przerwe w odtluszczaniu :) Nie jem ziemniakow, bialego chleba, slodyczy....itd

> Jak znosisz Meridię ? Ja kupiłam, też 10-tkę, ale leży w szafie nie
> ruszona, bo się boję. PO przeczytaniu możliwych powikłań doszłam do
> wniosku, że jednak wolę żyć, niż umrzeć, choćby i chudą wreszcie będąc ;)

Meridia jest super...tylko ta cena...
Na pewno nie mam takich sensacji jak kiedys przy Mazindolu (sennosc, suchosc
w ustach, zawroty glowy itd), dziala po miesiacu tak samo jak pierwszego
dnia, najwazniejsze dla mnie, ze wieczorami nie nachodza mnie natretne
mysli "co by tu skubnac", temat podjadania naprawde nie istnieje !!! Masz
ochote na jablko-jesz jablko i jest oki ! Nie masz ochoty zagrysc go
czekoladka :)

A tak wogole, to dzisiaj mi o wiele lepiej, dziekuje wszystkim :)

nann, ktora zaraz wylaczy kompa i pojdzie poskakac na skakance, cieszac sie,
ze nikt jej nie moze przy tym zobaczyc :))

28. Data: 2004-04-22 07:12:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam bardzo, ale ja w kwestii formalnej.
> Lowegetrainie, jak sama nazwa wskazuje, nie jadają ryb.
> Jadają nabiał(lakto), jaja(ovo) i wszelkie rośliny.
> Żadnych ryb, żadnych ślimaków, kawioru ani owoców morza.

a czy kawior nie można podciągnąć pod ovo????

29. Data: 2004-04-22 07:15:03

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem kto to Matka Założycielka, ale myślę, że to dobre określenie na
> ludzi nie jedzących mięsa a jedzących ryby- taki półwegetarianizm (semi
> to pół chyba?)

a może określać semiwegetarianami tych co nie jedzą mięsa po południu lub
nie jedzą go do południa,albo jadają co drugi dzień

30. Data: 2004-04-22 07:16:34

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> baby to masz w nosie:-p

rotfl