Salata i owoce, bylo Re: mam dosc

From: "nann " <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Salata i owoce, bylo Re: mam dosc
Date: Thu, 22 Apr 2004 06:53:54 +0000 (UTC)

Hafsa <a...@n...ma> napisał(a):

> Użytkownik "nann " <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> na
>
> Powiem ci szczerze-jesli masz dosc... to przejdz na salate i owoce

To niebylby pierwszy raz, ciocia Meridia dba o to, ze sie jesc nie chce, mam
srednio raz w tygodniu zyje na sokach warzywnych, czasami na owocach a i
zdarzal sie scisly post (tylko na wodzie i herbatkach)

> Ja dzis jestem na herbacie i sokach warzywno-owocowych, bo tez mam dosc. No
> ale nie jestem dobra osovba dzis do radzenia.

Hafsa, jestes jedna z osob ktore od poczatku mnie tutajk dopinguja, nie daj
sie !

> Gratuluje spadku wagi-duzo schudlas, naprawde!!!

Dziamkujem:) W zeszlym roku od marca do lipca schudlam 17 kg. Od lipca do
kolejnego marca przybylo 8, ale to chyba nie bardzo duuze jojo, co ?

nann, co ma juz wage z zeszlego lata :)