mam dużo gotowanych jajek i sera białego

1. Data: 2004-03-26 15:23:27

Temat: mam dużo gotowanych jajek i sera białego
Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

czekam na propozycje co z tym zrobić...

1. Data: 2004-03-26 15:26:23

Temat: Re: mam dużo gotowanych jajek i sera białego
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-26 16:23:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ojola* skreślił te oto słowa:

> czekam na propozycje co z tym zrobić...

1. zjeśc
2. wyrzucić
3. dac bezdomnym
4. patrzec sie na to
5. uzyc googli
6. poprosic
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-03-26 15:34:10

Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Dnia 2004-03-26 16:23:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *ojola* skreślił te oto słowa:

> [...]
hmmm czekać na propozycje to znaczy :" prośba o sprawdzone przepisy z
tymi właśnie składnikami.." łądnie proszę...
odp:
ad 1 - od tylu jajek i sera moża się pochorować...nie zastosuje się do
przysłowia "lepiej chorować niż ma się zmarnować"
ad 2 - szkoda..
ad 3 - jeszcze nie przyszli jak wpadną oddam..ps. no czasami przychodzą
ale poakzują torby i mówią że jedzenia nie chcą..
ad 4 - znam lepsze widoki
ad 5 - myśle że grupowe przepisy są lepsze ...ta ludzka życzliwość - jak
się z niej skorzysta to można podziękować..;-)
ad 6 - poproszę!!!
pozdrawiam...całą grupę..

1. Data: 2004-03-26 15:41:15

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-26 16:34:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ojola* skreślił te oto słowa:

> ad 1 - od tylu jajek i sera moża się pochorować...nie zastosuje się do
> przysłowia "lepiej chorować niż ma się zmarnować"

Tak z ciekawosci mogę spytac, skąd na głowę Ci się zwaliło duzo gotowanych
jajek?

> ad 5 - myśle że grupowe przepisy są lepsze ...ta ludzka życzliwość - jak
> się z niej skorzysta to można podziękować..;-)

No w googlach sa własnie grupowe przepisy. Mozesz wyszukac własnie po
"gotowane jajko/a/" i "biały ser".

> ad 6 - poproszę!!!

Z jajek na poczatek bym zrobiła 'kacze żarcie' - tzn sałatkę jarzynową
/jajka, marchew, ziemniaki, zielony groszek, jabłka, ogorek kiszony, sol,
pieprz, mustarda,majonez/

A z sera - upiec sernik, bo go dużo potrzeba do tego wypieku.

ps. Prosze nie pytac o genezę nazwy 'kacze żarcie', bo u mnie w rodzinie od
pokolen sie tak mowi i juz, i nikt nie wie dlaczego :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-03-26 15:47:00

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ojola napisał:

> czekam na propozycje co z tym zrobić...

Pastę do kanapek (do w/w po zmieleniu dorzucić zieleniny, przypraw i
kapkę majonezu).

--
pzdr tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-03-26 15:47:42

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pastę jajeczną.

Sasannka

1. Data: 2004-03-26 15:49:19

Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-26 15:55:04

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Z jajek proponuję zrobić sałatkę, jestem tu od niedawna, więc może już była:

5 jajek na twardo kroimy na ćwiartki, a ćwiartki jeszcze na pół
25 dkg pieczarek kroimy tak, aby wielkością odpowiadały kawałkom jajek,
wrzucamy na osolony wrzątek i na małym ogniu gotujemy 10-15 min.- studzimy
1 pęczek dymki kroimy na mniej więcej 0,5 cm kawałki / ja daję tylko zielone/
do tego sos: ja mieszam majonez, jogurt, trochę chrzanu, sól, pieprz...
Po wymieszaniu wszystkiego - do lodówki.
Proporcje można sobie dostosować do ilości jajek!

Smacznego! Marianka

1. Data: 2004-03-26 15:57:54

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ojola" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości
> czekam na propozycje co z tym zrobić...

Z jajek sałatkę z jajami, żółtym serem, kukurydzą i majonezem, szczawiową
zupę, jakieś pasty do kanapek
A z sera leniwe, pierogi na słodko lub naleśniki, twarożek ze szczypiorkiem,
można posypać makaron, dodać do żurku + jaja, W ostateczności zamrozić

Aneta co zjadła by jaja w majonezie

1. Data: 2004-04-01 07:11:02

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ps. Prosze nie pytac o genezę nazwy 'kacze żarcie', bo u mnie w rodzinie
od
> pokolen sie tak mowi i juz, i nikt nie wie dlaczego :)

Moja mama karmila malutkie kurczaki i kaczuszki posiekanymi gotowanymi
jajkami z zielenina (glownie pokrzywa). Moze to "kacze zarcie" przez
podobienstwo?
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

mąka semolina?