Re: mam grupe i co dalej

Data: 2001-08-15 17:23:39
Temat: Re: mam grupe i co dalej
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>

Marian L napisał(a):

> Witam :-))
> Szanowny "Jacek Kruszniewski" w 3...@p...pl...

ON) ,

> Chciał bym dodać swoje spostrzeżenie. Odnoszę wrażenie choć
> nigdzie tego dosłownie nie napisano że za regularne stanowisko
> pracy uważa się stanowisko w zakładzie wytwórczym, przy produkcji
> wytwarzaniu czegoś. W dzisiejszych czasach o wiele większą rolę
> na życie wywiera zatrudnienie w szeroko rozumianych usługach.
> Od administracji poprzez opiekę społeczną do sprzątania włącznie.

Dokładnie tak jest, wynika to z tego że powiększa się sfera pracy umysłowej i
twórczej
a produkcja podlega automatyczacji

..
> [...]
> urzędach, instytucjach jednakowe zasady zatrudniania ON - 6%.
>
> Niestety pierwsza poprawka tekstu pierwotnego przeprowadzona
> ustawą z 23 grudnia 1999 r. "o zmianie ustawy o rehabilitacji
> zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych"
> (Dz.U.99.111.1280). praktycznie zwolniła jednostki budżetowe
> (administrację) z obowiązku zatrudniania ON pozostawiając
> obowiązek zatrudniania 2% ON. Dojść do przyczyn tej niekorzystnej
> dla ON zmiany idzie - wystarczy stałe łącze do internetu i
> przejrzenie posiedzeń sejmowej komisji polityki społecznej przed

Ale obowiązek i kara to nie jest metoda :(
Najpierw trzeba złamać stereotypy !!!
Udowodnić że ON równie dobrze ndaje się do wykonywania określonych zadań na równi
ze sprawnymi.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |