mam helicobacter pylori - i co dalej?

1. Data: 2005-04-11 12:56:11

Temat: mam helicobacter pylori - i co dalej?
Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, temat byl ale ja jakos nie znalazlem odpowiedzi dla siebie

jakis czas temu (moze z 5 lat) bylem z wizyta u irydiologa
stwierdzil ze mam te wlasnie bakterie
zrobilem test krwi i rzeczywiscie okazal sie pozytywny
no dobra, ale co dalej? bo jakichc szczegolnych objawow nie mam nic mie nie
boli, nie mam zadnych dolegliwosci opisywanych przez innych nosicieli, jesc
moge praktycznie wszystko, no moze bez tlustych i smazonych potraw - to
podobno przez podgiety woreczek, ale zadnych dolegliwosci zwiazanych z
helikopterem (przynajmniej tak mi sie wydaje)

i co dalej z nia zrobic, pojsc do gastrologa i antybiotyki, mam nadzieje ze
ten wynik tego testu wystarczy bo jakos nie ga gastroskopie mi sie nie chce
;-)
czy lepiej jak nic nie dolega to nie ruszac jej, bo przeciez kuracja nie
jest obojetna dla organizmu

prosze o rady

vamo
--
Stirlitz się zamyślił.
Spodobało mu się to, więc zamyślił sie jeszcze raz.

2. Data: 2005-04-12 03:14:49

Temat: Re: mam helicobacter pylori - i co dalej?
Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> no dobra, ale co dalej?

Wystaw na allegro. Na pewno ktos kupi.
Ogolnie jak cie cos boli to idz i zabij robaka - gastrolog przypisze ci
kuracje antybiotykowa.

pozdrawia.kazoo

3. Data: 2005-04-12 07:00:09

Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystaw na allegro. Na pewno ktos kupi.
a ty wystawiles? ile wziales?

> Ogolnie jak cie cos boli to idz i zabij robaka
przeciez napisalem ze - nie boli

>gastrolog przypisze ci kuracje antybiotykowa.
dzieki za wyczerpujaca odpowiedz
tylko czy przeczytales moj post do konca?

vamo

4. Data: 2005-04-12 07:23:33

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakis czas temu (moze z 5 lat) bylem z wizyta u irydiologa
> stwierdzil ze mam te wlasnie bakterie zrobilem test krwi i
> rzeczywiscie okazal sie pozytywny
Powinieneś napisać "i przypadkiem okazał się pozytywny"

> no dobra, ale co dalej? bo jakichc szczegolnych objawow nie mam nic mie nie
> boli, nie mam zadnych dolegliwosci

IMVHO jedynym sensownym badaniem które powie, czy i co należy zrobić jest
gastroskopia + ocena histologiczna biopsji. Zakażenie HP jest _dość_
powszechne (nie pamiętam dobrze, ale w PL chyba nawet i 70% populacji),
natomiast to co warto leczyć, to zmiany zapalne lub owrzodzenie, a tego bez
w/w badań nie stwierdzisz. Z biopsji też można się dowiedzieć z grubsza,
ile tych spiralnych bakt. siedzi u Ciebie na śluzówce.
Do tego, o ile się orientuję, 'test z krwi' ocenia p-ciała anty HP, a więc
daje tylko informację, że kiedyś tam miałeś bliższy kontakt (w domyśle
zakażenie).
Ale skonsultuj się z gastrologiem.

Krzysiek, EBP
Socjalizm to pokój. Kapitalizm to cztery pokoje z kuchnią.

5. Data: 2005-04-12 08:03:51

Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinieneś napisać "i przypadkiem okazał się pozytywny"
rozumiem ze dagnoze takiego lekarza radzisz traktowac "z przymruzeniem oka",
choc w moim przypadku juz 90% z tego co powiedzial sie sprawdzilo

> Ale skonsultuj się z gastrologiem.
a jednak, :-[

dzieki za odpowiedz
vamo

6. Data: 2005-04-12 10:54:32

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d3fvfv$d41$...@n...onet.pl,
vamo <v...@w...pl>:
> rozumiem ze dagnoze takiego lekarza radzisz traktowac "z
> przymruzeniem oka"

irydolog nie jest lekarzem i trudno mowic o diagnozie

--
Robert

7. Data: 2005-04-12 21:35:22

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> irydolog nie jest lekarzem i trudno mowic o diagnozie

Choc czaseni niestety bywa (ot takie 2 niezwiazane ze soba w istocie
zawody), co jeszcze gorzej o nim swiadczy...

Pozdrawiam

Robert Milewski

8. Data: 2005-04-13 06:40:45

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> a ty wystawiles? ile wziales?

Nie masz poczucia humoru?

> przeciez napisalem ze - nie boli

To nie musisz go zabijac. Jednak mysle, ze lepiej sie z tym uporac i miec to
z glowy. Mozliwe, ze w przyszlosci zacznie ci cos dokuczac.

> dzieki za wyczerpujaca odpowiedz
> tylko czy przeczytales moj post do konca?

Jesli obawiasz sie gastroskopii to zapewniam cie, ze to nic strasznego. Mowi
ci to ten co za odwazny nie jest wiec bez obaw.
Nie odczulem szczegolnego sponiewierania po kuracji ale nie wiem na ile to
jest ciezar dla organizmu.

pozdrawia.kazoo

9. Data: 2005-04-14 10:05:37

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan