Re: mam problem z dzikim bzem

Data: 2008-10-03 23:29:39
Temat: Re: mam problem z dzikim bzem
Od: "moon" <s...@y...com>

MM wrote:

> Generalnie uważam stosowanie środków chemicznych za barbarzyństwo.
> Tylko wyciąć i wykarczować, jeżeli nie chce się doznać zatrucia...
> Można ewentualnie podlewać roztworem soli.

Hm... NaCl to taki prosty, swojski związek... jak te nasze chaty bielone
wapnem...
Nie to, co te francowate, zlożone związki ze zgniłego zachodu!!!!
Trującym i paskudnym związkom chemicznym mówimy NIE!!!
Nasza chemia, to samo zdrowie: H2O, NaCl, kawa Inka z C12H22O11, NaC5NO4H8 w
zupce i H2SO3... w winku.... :))))))
a po winku karczuje się świetnie!

moon