Re: mam problem z zoladkiem.....

From: Gosia18 <g...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: mam problem z zoladkiem.....
Date: Mon, 12 Oct 2009 10:42:36 -0700 (PDT)

On 12 Paź, 01:13, Janeo <j...@g...com> wrote:
> On 11 Paź, 16:21, Gosia18 <g...@g...com> wrote:> Co do nospy i ranigastu
to mam,

> Pestki lnu diety i inne kisiele to teraz rzecz drugorzędna. Lekarstwa
> przy ostrych stanach:
> - rano na czczo
> - na wieczór po jedzeniu.

> Przygotowanie do gastroskopii ZOSTAW LEKARZOWI. M.in. każą Ci przed
> badaniem przyjść na czczo itp...
> Odruchy wymiotne? Jeśli to jakoś wyjątkowo przeżywasz, musisz
> powiedzieć lekarzowi. Normalnie to się ma podczas badania co jest b.
> [...]

mimo ze lekarz widzial to tyle razy to rozumiem i malo mnie to
obchodzi ... bardziej boje sie o wlasna psychike i o to nieszczesne
badanie .. wiadomo kazdy ma inny orgarnizm ale slyszalam ze kazdy
wymiotuje... nie ma wyjatku jedni przy wkladaniu rurki a inny po
wyjeciu :(((
mozna byc uspionym w trakcie gastroskopii?? moze tak byloby
lepiej ..??
Sroda sie zbliza wiec moja wizyta okaze sie tym sadnym dniem ... ale
jestem przekonana ze ta pani doktor zaleci mi zrobienie gastroskopii w
99.999999999999% ...