mam talent

161. Data: 2008-10-08 11:49:17

Temat: Re: mam talent
Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> A to Pola się cieszyła?????

Pola sie zle zachowywala. Wyglupiala sie. Podobno rozpieszczona strasznie!!

> Qra, czując że coś ją ominęło ;-)

brednie, bralas udzial w tej dyskusji :)

i.

162. Data: 2008-10-08 11:51:10

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?B?erNvtmxpd2E=?= <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> No dobra, czy tylko ja uważam że szołmeństwo w wykonaniu 11-latka jest
> niesmaczne ?

nie, wlasnie o tym pisze- przyjamniej ja :) wpasowujesz sie w Narod!

Uczysz dziecka skromosci, walczac jednoczesnie z niesmialoscia! Gtatulacje!

i.

163. Data: 2008-10-08 11:52:51

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Dlatego, że za sam talent to się nie należą profity (nie tyle kasa, co
> uwielbienie, docenianie przez tłumy itp.). Oprócz tego trzeba jeszcze
> umieć ten talent sprzedać. Jestem przekonany, że po szufladach wielu
> ludzi to genialna poezja się wala, świetne zdjęcia czy proza.

no sprzedac sie nie umieli.....

> Nie.

czyli co?

i.

164. Data: 2008-10-08 11:54:45

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?B?erNvtmxpd2E=?= <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> z występem w Mam Talent. Takiego Kamila wszyscy pamiętali a nie to co się z
> nim później zrobiło.

a co sie z nim poniej zrobilo??
btw widzialam to juz, komisja docenila zdolnosci, Brawo!

i.

165. Data: 2008-10-08 11:58:16

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Skoro miał, jak sama określasz, gdzieś, to znaczy, że się nie dał. Że
> psychicznie słaby nie jest. Że może sobie poradzić w brutalnym świecie
> mediów. Nie jest konserwą.

i dobrze ze na dluzsza mete mial gdzies.

> To po co w ogóle ta dyskusja.... Młody znalazł się w tym dobrze. Jury co
> miało rzec - rzekło. Gawiedź się bawiła dobrze.

a czytalas Qro moj pierwszy post? bo widze, ze nie :)

> Dlatego, że chłopak tak zajęty swoją pasją, że nie mógł udzielić
pozytywnej
> odpowiedzi?

nie wiem czemu nie udzielil. Nie ma to znaczenia. Znaczenie jest zadanie
tego pytania,. O tym byl moj pierwszy post. Prosi sie uprzejmie sykutowac na
temat. :)

> To se pooglądaj telewizję misyjną lepiej. Tam jest dopiero to i owo
> dotowane.

wole Tv polska, chamstwo na dotacji jest ciekawa obserwacja.

i.

166. Data: 2008-10-08 11:58:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Pola sie zle zachowywala. Wyglupiala sie. Podobno rozpieszczona
> strasznie!!

No wiesz, nazwisko zobowiązuje :-)

> brednie, bralas udzial w tej dyskusji :)

No to wiem, a nawet pamiętam. Natomiast nie pamiętam, żeby tam był mocno
akcentowany wariant cieszenia się Poli.

Qra, z alzheimerem

167. Data: 2008-10-08 12:02:07

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> No to wiem, a nawet pamiętam. Natomiast nie pamiętam, żeby tam był mocno
> akcentowany wariant cieszenia się Poli.
>
> Qra, z alzheimerem

moze bez okularow- to byl przyklad na nieadekwatne zachowanie. :)

i.

168. Data: 2008-10-08 12:02:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czytalas Qro moj pierwszy post? bo widze, ze nie :)

Przeca wszyscy wiedzą, że ja nie umiem czytać :-)

> [...]
> tego pytania,. O tym byl moj pierwszy post. Prosi sie uprzejmie sykutowac

:-P
Se będę dyskutowała o czym chcę. Jesteś moderatorem tego forum, żeby się
mnie uwagę zwracać? ;-)

> wole Tv polska, chamstwo na dotacji jest ciekawa obserwacja.

My chyba mówimy o tej samej TiVi... hihi

Qra

169. Data: 2008-10-08 12:03:40

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał
| nie, wlasnie o tym pisze- przyjamniej ja :) wpasowujesz sie w Narod!

a to dobrze - znaczy że jeszcze mój Naród ma dobrze poukładane w głowie :D

| Uczysz dziecka skromosci, walczac jednoczesnie z niesmialoscia!
Gtatulacje!

a dziękować dziękować - staram się.

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

170. Data: 2008-10-08 12:04:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co sie z nim poniej zrobilo??
> btw widzialam to juz, komisja docenila zdolnosci, Brawo!

Moim skromnym zdaniem z dupy strony zaczął. Ale to pewnie wina tych
poprzednich komisji. Tam z niego wyciągali, że jest mistrzem, tu walnął sam
z siebie... no i to się nie spodobało widać.

Qra, ale człowiek się uczy na błędach...

ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie
Free Advertising - SEO
Hair Removal
szkolny quiz ;)
Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka