mam talent

171. Data: 2008-10-08 12:11:42

Temat: Re: mam talent
Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?B?erNvtmxpd2E=?= <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał
> |
> a to dobrze - znaczy że jeszcze mój Naród ma dobrze poukładane w głowie :D

dokladnie. Wszystkie polskie klepki, w polski wzorek- jakze
charakterystycznie poukladany w polski porzadek! wlasnie o tym pisze :)

> Gtatulacje!
> |
> a dziękować dziękować - staram się.

no, na razie jestem przerazona jej niesmialoscia- ale ucz ja dalej, ucz.
Klepki juz ukladaj :)

i.

172. Data: 2008-10-08 12:14:08

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał
| a co sie z nim poniej zrobilo??
| btw widzialam to juz, komisja docenila zdolnosci, Brawo!

w YCD "dzień dobry, nazywam się Kamil Kucharzewski, mam 11 lat i uwielbiam
tańczyć taniec electric boogie" - przed wejściem, stwierdził że czuje się
niepewnie ale spróbować zawsze można.
Chłopaczek uśmiechnięty, zadowolony.

w Mam Talent wyszła gwiazda, nie dość że przedstawił się z zaśpiewem to
ciurkiem obok nazwiska wymienił osiagnięcia. Wcale się nie dziwię że
pierwsze słowa Kuby to były "już się tak nie chwal, nie chwal"
Zmanierowany chłoptaś i kuniec. Zwłaszcza że coś czuję że bardzo zdominowany
przez mamusię.

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

173. Data: 2008-10-08 12:16:27

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Przeca wszyscy wiedzą, że ja nie umiem czytać :-)

kazdy ma jakies niepopularne cechy, bez przymusu nawet ;)

> :-P
> Se będę dyskutowała o czym chcę. Jesteś moderatorem tego forum, żeby się
> mnie uwagę zwracać? ;-)

abozebron!!! :) tak se mowie tylko.

> My chyba mówimy o tej samej TiVi... hihi

ta ja teraz nie wiem, ale moze ja jakas infantylna amerykanka jestem, hi,
hi, hi ;)))) eee, ...whatever! ;)

i.

174. Data: 2008-10-08 12:18:54

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał
| no, na razie jestem przerazona jej niesmialoscia- ale ucz ja dalej, ucz.

Iwonko, to czy ktoś jest nieśmiały czy nie - nie jest zależne od rodziców,
nasza w tym rola zeby dziecko wyprowadzić na ludzi.
Na razie mnie przeraża fakty że zaszufladkowałaś dzieci na te nieśmiałe
zahukane niemoty które prawie w sobie życia nie mają i na te przebojowe
gwiazdy które brylują w każdym towarzystwie ( niekoniecznie są akceptowane
bądź lubiane w tymże towarzystwie ).
Jedno wiem na pewno, mamy zdecydowanie różne odczucia odnośnie co to jest
skromność i czym to się je.

175. Data: 2008-10-08 12:19:16

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pierwsze słowa Kuby to były "już się tak nie chwal, nie chwal"
> Zmanierowany chłoptaś i kuniec. Zwłaszcza że coś czuję że bardzo

:))))) jedni dominuja w skromnosci, inni w pewnosci siebie. W Polsce irytuje
to drugie :)))
zlosliwa zeby napisac to po raz enty, to wlasnie pisze o tym wlasnie :)
i.

176. Data: 2008-10-08 12:21:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ta ja teraz nie wiem, ale moze ja jakas infantylna amerykanka jestem, hi,
> hi, hi ;)))) eee, ...whatever! ;)

Misyjność tej TiVi bynajmniej nie kojarzy mi się z przecudownym filmem
Rolanda Joffe...

Qra, chodzi o tvp1, tvp2 i tvppolonia

177. Data: 2008-10-08 12:22:54

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> :))))) jedni dominuja w skromnosci, inni w pewnosci siebie.

Yyyy... przodują chyba?

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

178. Data: 2008-10-08 12:25:16

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał
| :))))) jedni dominuja w skromnosci, inni w pewnosci siebie. W Polsce
irytuje
| to drugie :)))

Myślę że się grubo mylisz, nawet jako odnośnik biorąc ten program. Było
wiele ludzi którzy odznaczal się pewnością siebie, poczuciem własnej
ważności, i jakoś nikt im tego nie wytknął. Tu juz ktoś to napisał, trzeba
umieć się sprzedać. Chłopaczek tego nie umie i wyszedł na szołmena - w
dodatku mamusia zrobiła publicznie z niego niemotę.
Iwonko - jeśli ten dzieciak jest pewnym siebie, przebojowym dzieckiem to ja
jestem księżniczką węgierską. Po prostu się popisywał i tyle. Taką sobie
wymyślili receptę, tego się trzymali, tak wyszli.

179. Data: 2008-10-08 12:27:36

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iwonko, to czy ktoś jest nieśmiały czy nie - nie jest zależne od rodziców,
> nasza w tym rola zeby dziecko wyprowadzić na ludzi.

jest i to bardzo zalezne od rodzicow. Nie wiem czy uznasz to za jakas
informacje, bo znowu Ci glupi amerykancy to wywnioskowali ale poczyatc
zawsze warto
http://wiadomosci.wp.pl/kat,66516,statp,TmFqbm93c3pl
,wid,8777164,wiadomosc.ht
ml?ticaid=16bf6&_ticrsn=3

> [...]
> gwiazdy które brylują w każdym towarzystwie ( niekoniecznie są akceptowane

zaszufladkowalam polska mentalnosc na pewnosc siebie. Tyle.

> Jedno wiem na pewno, mamy zdecydowanie różne odczucia odnośnie co to jest
> skromność i czym to się je.

ano. Warto sie wiec zastanowic czemu ten chlopczyk nie wstydzil sie, patrzac
na jego mame a na Ciebie/ Twoje dziecko - na ten przyklad. :)

i.

180. Data: 2008-10-08 12:32:00

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Iwonko, to czy ktoś jest nieśmiały czy nie - nie jest zależne od rodziców,
> nasza w tym rola zeby dziecko wyprowadzić na ludzi.

o to jeszcze fajne

http://www.awans.net/strony/psychologia/ostrowska/os
trowska2.html

i.

ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie
Free Advertising - SEO
Hair Removal
szkolny quiz ;)
Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka