mam talent

221. Data: 2008-10-08 16:04:46

Temat: Re: mam talent
Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 7 października 2008 (20:14:59) napisano:
> a ktory to?

Normalne w tym programie. Oni tam naprawdę praktycznie każdego
zmieszają z błotem. To nie jest tak, że się uwzięli na tego
chłopaczka.
Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

222. Data: 2008-10-08 16:13:25

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 7 października 2008 (10:56:53) napisano:

W tym programie - zazwyczaj tak...

Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

223. Data: 2008-10-08 16:31:29

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> W tym programie - zazwyczaj tak...

No właśnie nie, bywa tak, że się pozachwycają pozachwycają i idą dalej (no
chyba że obsobaczanie jest wycinane). A bywa że się poznęcają. Zależy od
materiału jaki im się trafi.

Agnieszka

224. Data: 2008-10-08 19:06:03

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Oct 2008 13:24:21 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> w zasadzie potwierdzasz tylko to o czym pisalam....

Pisałaś, że chłopak się popisywał??

--
waruga

225. Data: 2008-10-08 19:18:42

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> Paulinka:

> problem jest taki, ze to dla _nich_ jest niepotrzebne gwiazdorzenie, i
> powiedzieli to w sposob chamski. Oni sa tam od odeny talentu.
> Publicznosc nie gwizdala na chlopaka, wrecz odwrotnie- jak widzisz
> publicznosci jego gwiazdorzenie nic nie przeszkadzalo zeby go oklaskiwac.

> Oni wystepuje dla siebie, a potem dla innych. Publicznosci sie to podobalo,
> ale od tej swietej trojcy dostalo sie jemy po glowie a nie jego wyczynom na
> scenie. Dodakowo uwagi byly po prostu chamskie.

Obejrzałam to jeszcze raz i trochę mi się dzieciaka szkoda zrobiło,
niemniej pierwsze wrażenie odniosłam takie, a nie inne. I jak widzę po
tym wątku nie jestem odosobniona.

> na
>

> przymus?? LOL - przymusu nie ma, glupoty opowiadasz.
> A popularnosc w szkole jest takim samym zjawiskiem jak i w Polsce. Grupki,
> klitki, lubieni nielubieni - to zjawisko powszechne.

Jak słusznie napisała Qra u nas nikt o tym filmów nie kręci...
Panienka szczupła cheerleaderka, chłopak umięśniony futbolista kontra
kujon w okularach. Na szczęście w Polsce tego nie ma. Są grupki,
podziały itd., ale nikt z tego nie robi takiej farsy jak w USA.

--

Paulinka

226. Data: 2008-10-08 20:46:15

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> Obejrzałam to jeszcze raz i trochę mi się dzieciaka szkoda zrobiło,
> niemniej pierwsze wrażenie odniosłam takie, a nie inne. I jak widzę po
> tym wątku nie jestem odosobniona.

otoz to. Nie jestes odosobniona, i ja wlasnie o tym pisalam.

> [...]
> kujon w okularach. Na szczęście w Polsce tego nie ma. Są grupki,
> podziały itd., ale nikt z tego nie robi takiej farsy jak w USA.

czy robia? nie wiem. Musi to jakies na eksport byc. Moja corka do szkol tu
chodzila, chodzi dalej. Normalne dzieci sa. Sa owszem takie Dodopodobne, i
wysportowane chlopaki (tutaj sprort jest sraaaasznie wazny. Rozgrywki
footballu miedzy liceami jest oglaszany jako wydarzenie sportowe, a juz
universytety- to sprawozdania sa na National Tv..) ale akurat moje dziecie
sie z takimi nie zadawalo. Podzial byl w liceum na mlodziez idaca na studia,
i ta jakas takas madrzejsza byla. Z domu to wyniesli. teraz juz na univerku
to calkiem inne dzieci :)) takie same jak my za mlodu :))

Mysle, ze dziala to na podobnej zasadzie jak stereotyp glupiego Polaka,
ktory kiedys tu pokutowal. Ludzie podobni wstydzili sie mowic po polsku....

ale zeby to byla najwieksza patologia, to chyba przesadzilas ;))

i.

227. Data: 2008-10-08 20:47:37

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga <w...@g...plll> napisał(a):

> Pisałaś, że chłopak się popisywał??

co pisalam tajemne nie jest :) o mentalnosc mi chodzilo, Ty jakby pod to
podpadasz.

i.

228. Data: 2008-10-08 21:11:20

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.10.2008, o godzinie 15.38.18, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> on ma dopiero 12 lat. Sprzedaja sie jak _kazde_ dziecko w jego wieku,
> chwalac sie.....

To nie jest _każde_ dziecko. Mało które ma takie doświadczenia w jego
wieku.
W końcu znalazłem chwilę i obejrzałem. Jedyna osoba, która była totalnie
chamska to Chylińska. Jej sposób wysławiania się to porażka. Nawet
Wojewódzki przy tym co mówi potrafi być ujmujący. Ona nawet jak powie coś
ujmującego to jest to - mówiąc jej językiem - gówniane.

*Habeck*
- Schutzbach

229. Data: 2008-10-08 21:43:12

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> To nie jest _każde_ dziecko. Mało które ma takie doświadczenia w jego
> wieku.

ale mentalnie to jest dzieckiem. Nagle doroslego z niego nie zrobisz, nawet
jak bedzie umial tanczyc techno.

> W końcu znalazłem chwilę i obejrzałem.

znaczy do tej pory dyskutowales teoretycznie??
super, nie ma co.:////

> [...]
> Wojewódzki przy tym co mówi potrafi być ujmujący. Ona nawet jak powie coś
> ujmującego to jest to - mówiąc jej językiem - gówniane.

moze byc i gowniane, i porazka, i co tam jeszcze- mi chodzilo CZego ten
komentar zdotyczyl a nie jaki byl (to juz na drugiem miejscu) O mentalnosci
pisalam....

i.

230. Data: 2008-10-09 06:45:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> trendy jest :)

> w co jak w co, ale w to nie uwierze!!!!

W genetykie nie wierzysz? A fe!

Qra ;-)

ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie
Free Advertising - SEO
Hair Removal
szkolny quiz ;)
Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka