mam talent

21. Data: 2008-10-07 07:59:42

Temat: Re: mam talent
Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Jaki Wojewódzki jest wszyscy wiedzą. Jaka jest formuła programu też
> wszyscy wiedzą. Obowiązku uczestniczenia nie ma.

Alez oczywiście. W ogóle nie ma obowiązku wychylania się.

> A dzieciak JEST
> zmanierowany i irytujący i to mu źle wróży w szołbiznesie.

IMHo wręcz przeciwnie - bardzo dobrze mu to wróży - popatrz na
Wojewódzkiego albo, żeby nie szukać daleko, Figurskiego.

> Przed nim
> były dziesiątki takich, co to za szybko im woda sodowa do głowy uderzyła.

I dziesiątki takich którzy utrzymali się na rynku mimo to (a może dzięki
temu). Tę branżę troszku znam niestety :/

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

22. Data: 2008-10-07 08:01:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> A dzieciak JEST zmanierowany i irytujący

Ja tak tylko z ciekawości. Skąd to było wiadomo,
że jest zmanierowany i irytujący?
Nie wiem, może nie wszystko pokazali, ale na jakiej podstawie
określiście go jako zblazowanego? Bo miał warkoczyki,
czy że powiedział, że jest jakimś tam wicemistrzem?

Stalker

--
www.pomocdlarenaty.pl

23. Data: 2008-10-07 08:08:10

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Alez oczywiście. W ogóle nie ma obowiązku wychylania się.

Nie ma. Za to jak się człowiek lubi wychylać to raczej nie powinien
oczekiwać głaskania po głowie, bo taki nieprzeciętny, że się wychylił. Wiem
coś o tym, bo lubię się wychylać.

> IMHo wręcz przeciwnie - bardzo dobrze mu to wróży - popatrz na
> Wojewódzkiego albo, żeby nie szukać daleko, Figurskiego.

Im się udało wypłynąć, ilu skończyło na odwyku na przykład a świat o nich
zapomniał szybciej niż się dowiedział?

> I dziesiątki takich którzy utrzymali się na rynku mimo to (a może dzięki
> temu). Tę branżę troszku znam niestety :/

Ja znam tę branżę głównie z portali plotkarskich. Ostatnie miejsce, w jakim
chciałabym się znaleźć.

Agnieszka

24. Data: 2008-10-07 08:18:48

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja tak tylko z ciekawości. Skąd to było wiadomo,
> że jest zmanierowany i irytujący?

To jest odczucie subiektywne, nikt Ci nie wytłumaczy dlaczego masz uważać,
że jest irytujący ;-) Dla mnie jest.

> Nie wiem, może nie wszystko pokazali, ale na jakiej podstawie
> określiście go jako zblazowanego? Bo miał warkoczyki,
> czy że powiedział, że jest jakimś tam wicemistrzem?

W tych warkoczykach nie wyglądał na zblazowanego tylko na Pipi.

Agnieszka

25. Data: 2008-10-07 08:26:45

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> To jest odczucie subiektywne, nikt Ci nie wytłumaczy dlaczego masz
> uważać, że jest irytujący ;-) Dla mnie jest.

Nie, no na ocenę składają się przecież poszczególne "wrażenia",
nawet subiektywne, ale skądś się biorące :-)
Dlaczego uważasz go za irytującego?

Stalker

P.S. Dla łaknących wiedzy i wyrobienia sobie zdania w temacie chłopca:
http://mamtalent.plejada.pl/10755,wideo,,54424,mam_t
alent_exclusive,aktualnosci_detal.html

--
www.pomocdlarenaty.pl

26. Data: 2008-10-07 08:28:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> P.S. Dla łaknących wiedzy i wyrobienia sobie zdania w temacie chłopca:
> http://mamtalent.plejada.pl/10755,wideo,,54424,mam_t
alent_exclusive,aktualnosci_detal.html

A w ogóle wystarczy w google wpisać:
Kamil Kucharzewski

Stalker

--
www.pomocdlarenaty.pl

27. Data: 2008-10-07 08:45:07

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Oct 2008 10:26:45 +0200, Stalker napisał(a)
w:<news:gcf6j8$555$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

> P.S. Dla łaknących wiedzy i wyrobienia sobie zdania w temacie chłopca:
> http://mamtalent.plejada.pl/10755,wideo,,54424,mam_t
alent_exclusive,aktualnosci_detal.html

Straszna ta matka, straszne to dziecko.

--
Quid leges sine moribus?

28. Data: 2008-10-07 08:45:13

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Nie ma. Za to jak się człowiek lubi wychylać to raczej nie powinien
> oczekiwać głaskania po głowie, bo taki nieprzeciętny, że się wychylił.
> Wiem coś o tym, bo lubię się wychylać.

Ale też raczej nie powinien oczekiwać, że na niego naplują bo coś fajnie
umie zrobić. Mów co chcesz - to NIE JEST ani normalne ani zdrowe.

> Im się udało wypłynąć, ilu skończyło na odwyku na przykład a świat o
> nich zapomniał szybciej niż się dowiedział?

LOL, przepraszam, co ma zmanierowanie do uzależnień?

> Ja znam tę branżę głównie z portali plotkarskich. Ostatnie miejsce, w
> jakim chciałabym się znaleźć.

Słusznie. Aha - mowa o branży, w której siedzi Figurski z Wojewódzkim i
tą panią do spółki. Bo duża dużość muzyków (również tych teoretycznie
zmanierowanych) to bardzo normalni ludzie. No, są wyjątki oczywiście.

LL

29. Data: 2008-10-07 08:51:13

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> P.S. Dla łaknących wiedzy i wyrobienia sobie zdania w temacie chłopca:
> http://mamtalent.plejada.pl/10755,wideo,,54424,mam_t
alent_exclusive,aktualnosci_detal.html

Dzięki, luknę w domu i się ustosunkuję.

LL

30. Data: 2008-10-07 08:51:17

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlaczego uważasz go za irytującego?
>
> Stalker
>
> P.S. Dla łaknących wiedzy i wyrobienia sobie zdania w temacie chłopca:

Oooo... właśnie dlatego. A dodatkowy minus za "przeszłeś?", "przeszłem" ;-)

Agnieszka

ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie
Free Advertising - SEO
Hair Removal
szkolny quiz ;)
Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka