mam zagadkę :-)

1. Data: 2004-03-19 10:42:36

Temat: mam zagadkę :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pzrechodząc obok przyblokowego ogródka zauważyłem wydartą z ziemi, leżącą na
powierzchni taką cebulę fi ok. 3 cm z 2 cm zielonym odrostem. Cebula była
różowa.
Wziąłem ją. A co! Na zmarnowanie nie zostawię, a uprawiać cudzego ogródka
przez sadzenie cebul NN nie mam zamiaru. :-)
Włożyłem do doniczki, wystawiłem na balkon i niech sobie rosnie.
Pozostała zagadaka. Co mi z tego wyrośnie???
Macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-03-19 11:20:58

Temat: Re: mam zagadkę :-)
Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Mar 2004, Janusz Czapski wrote:

> [...]
> Włożyłem do doniczki, wystawiłem na balkon i niech sobie rosnie.
> Pozostała zagadaka. Co mi z tego wyrośnie???

Nie mozliwe,... Atlant Zaporoski?

Pozdr.

D.P.

3. Data: 2004-03-19 11:36:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
(...)

> Co mi z tego wyrośnie???
>Macie jakieś pomysły?

Nawet dwa - hiacynt albo dymka :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2004-03-19 12:16:18

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mozliwe,... Atlant Zaporoski?

Może też być Swenson Red.

Jacek

5. Data: 2004-03-19 12:22:29

Od: "Mariola Ratajczak" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> powierzchni taką cebulę fi ok. 3 cm z 2 cm zielonym odrostem. Cebula była

cebula szalotka :-)?

6. Data: 2004-03-19 13:03:11

Od: "Slawek Styk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szypiorek?
PZDR Wiosennie
Slawek S.
Użytkownik "Mariola Ratajczak" <m...@n...pl> napisał w
wiadomości news:c3eooj$mql$1@nemesis.news.tpi.pl...

7. Data: 2004-03-19 13:17:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> [...]
> Włożyłem do doniczki, wystawiłem na balkon i niech sobie rosnie.
> Pozostała zagadaka. Co mi z tego wyrośnie???

Cebula. Dobry zaczatek ogrodu warzywnego.

Pozdrowiena,
Michal

--
Michal Misiurewicz