mamusiu?

1. Data: 2001-11-13 14:00:18

Temat: mamusiu?
Od: fairy princess kasia <f...@k...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

czesc mamo...

-----
love kasia xxx
f...@b...com
icq - three two three two nine three six three
world wide web dot kasia fifty seven dot com
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/wishlist/2XNK88D
KHH56M

1. Data: 2001-11-13 14:01:43

Temat: Re: mamusiu?
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

fairy princess kasia wrote:

> czesc mamo...

to jesteś Kasia, pokrewna Krysi?

Waldek

1. Data: 2001-11-13 14:12:26

Od: fairy princess lady katz <f...@k...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Nov 2001 15:01:43 +0100, Waldemar Krzok
<w...@z...fu-berlin.de> wrote:

>to jeste? Kasia, pokrewna Krysi?

to moja mamuuuuuuuuuuuusia...

Poza tym, chcialam powiedziec, ze jestem w ksiedze adresowej w
Cafe...

caluski od kasi

-----

1. Data: 2001-11-13 14:25:45

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "fairy princess kasia" <f...@k...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:4r92vtk1t87m3aqa2r9ita6ia3v8ihmefk@4ax.com...
> czesc mamo...

A inne mamy - nie Twoje osobiste moga sie na to wolanie przywitac?
Witaj Kasiu! Córeczko mojej ulubionej Krysi!
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-13 14:26:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

czesc dzidziu!!

do czego to doszlo, zeby rozmawiac z wlasnym dzieckiem przez
Internet...

nie zapomnij - wywozimy tatusia na lotnisko o 17.10. Kolacja
bedzie ok 19.30.
odrobilas psychologie?

MaMa

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-13 14:37:57

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:cab2vtcaeae9g7c5t1cp769132lrmjvst6@4ax.com...
> [...]
> Internet...
>
> nie zapomnij - wywozimy tatusia na lotnisko o 17.10. Kolacja

Oj chyba nie odrobila, bo by z mamusia przez Internet nie rozmawiala... ;-)

1. Data: 2001-11-13 14:56:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>to prawda... nie zdrobilam... ale za to jest prawie pozadek w
>pokoju... :o))))
>
>-----

a-hem...
MaMa
.S. Chcialam dodac, ze moje dziecko samo pisze po polsku....z
dumy odlecialy mi juz wsystkie guziki...dzis nakolacje ulubione -
smazona wieprzowina z ogromna iloscia cebuli oraz kartoflane
puree z ogromna iloscia zoltego sera.

na deser cafe - musimy sie zaopatrzec z dwa sloiki )bo jeden to
za malo..) Dulce de Leche...no i kto wie co to? Osoby z USA,
Meksyku i podobnych miejsc nie moga brac udzialu w tym konkursie,
hehe
Podobno w niekotrych miejscach jest to metoda przechowywania
mleka...

MaMa, Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-13 14:57:20

Od: fairy princess lady katz <f...@k...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-13 15:05:24

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fairy princess kasia wrote:

> czesc mamo...

O jak fajnie- rodzinnie nam sie tu robi :)))))
pozdrowka Kasiu :)
agi

1. Data: 2001-11-13 16:18:15

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu, czy Twoja corka wie o wszystkich Twoich ciemnych sprawkach i mozemy
ja traktowac jak.. hm... wtajemniczona? (teraz rozumiem te wszystkie posty,
co to niby Ci na Swietach w tym roku zalezy.. .ze lukier... ze....)

Margola Hyhyhy

ciekawa strona, tez o kuchni
maggi
Dla wielbicieli piernikow i miodu....