mamutowiec

61. Data: 2003-06-17 19:29:03

Temat: Re: mamutowiec
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:bcncld$s3$4@atlantis.news.tpi.pl...

> Drewno napewno jest odporne :)
> Cytujesz autora, ktory raczej nalezy do innej strefy klimatycznej i w
Polsce
> nie byl.
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
>
> W Oregonie klimat nie lżejszy od naszego.Oczywiście
nie będę obstawał przy swoim.Na miejscu tego drzewa
też wolałbym rosnąć w rodzinnych stronach niż
na obczyznie:)

Pozdrawia boletus

62. Data: 2003-06-17 20:08:56

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bcnq73$1k4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

Lzejszy. Szeroki pas przybrzezny Oregonu lezy w strefie klimatycznej 8,
tak jak srodkowy Teksas, wiekszosc Louisiany, poludniowa Alabama,
poludniowa Georgia itp. U mnie (Indianapolis) jest pogranicze stref
5 i 6; w Polsce z grubsza tez.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

63. Data: 2003-06-17 20:29:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:szKHa.196608$VP.44126722@twister.neo.rr.com...
> [...]
> tak jak srodkowy Teksas, wiekszosc Louisiany, poludniowa Alabama,
> poludniowa Georgia itp. U mnie (Indianapolis) jest pogranicze stref

Tak czy owak czytałem,że drzewo to jest
bardzo odporne na mróz.

Pozdrawia boletus

64. Data: 2003-06-17 21:43:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bcntne$3vi$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Tak czy owak czytałem,że drzewo to jest
> bardzo odporne na mróz.

Tereny gorskie (dalsze od oceanu) sa oczywiscie w nizszych strefach,
ale Sequoia sempervirens rosnie wlasnie w tej strefie nadbrzeznej
(ona jest szeroka).

Pozdrowienia,
Michal

65. Data: 2003-06-17 21:51:09

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tereny gorskie (dalsze od oceanu) sa oczywiscie w nizszych strefach,
> ale Sequoia sempervirens rosnie wlasnie w tej strefie nadbrzeznej
> [...]
Dawno nie byłem na Twojej stronce.Nie wiesz
czy są nowe fotki?:)

Pozdrawia boletus

66. Data: 2003-06-17 22:05:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

67. Data: 2003-06-17 23:45:08

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bco2ho$bac$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dawno nie byłem na Twojej stronce.Nie wiesz
> czy są nowe fotki?:)

Mam to traktowac jako sugestie? Ostanie to zdjecia ze spotkania,
przedtem byl kwiecien. No coz, moze cos dorzuce jak bede mial czas.

Pozdrowienia,
Michal

68. Data: 2003-06-18 09:48:50

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam wcale ambicji by mieć najwyższe drzewo w Polsce. Próbowałem tylko
zakończyć dyskusję. Tak czy owak za rok będę wiedział , kto miał rację.
Wietrzne Podkarpacie będzie dla niej najlepszą próbą. Sekwoja wiecznie
zielona wysokości 1metra, z czego 30 najwyższych centymetrów jest zielone
rośnie już w gruncie. A, że nie daję jej za dużych szans posadziłem ją
pomiędzy oddalonymi od siebie 150 cm murkami betonowymi. Najwyżej mój
prawnuczek będzie przeklinał pradziadka, że posadził takie drzewo przy
granicy i on teraz musi się procesować z sąsiadem.
Futurystycznie Paweł L.

69. Data: 2003-06-18 09:57:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł L." <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> granicy i on teraz musi się procesować z sąsiadem.
> Futurystycznie Paweł L.
>
> Procesu nie będzie,ponieważ prawnuczek Bpjei uczyni
drzewo pomnikiem przyrody.

Pozdrawia boletus

70. Data: 2003-06-18 19:03:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> drzewo pomnikiem przyrody.

Jak tylko je namierzy :)
Ze znalezieniem tego drzewa nie bedzie raczej problemow, bo juz za
kilkadziesiat lat bedzie slynne na cala Polske, jako jedyna sekwoja, ktora
nie wymarza.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: W naszych warunkach wystarczy jej 240 cm obwodu pnia by mogla stac sie
pomnikiem przyrody :)

Co to za *&%@*&^% roslina??
siatka anty kretowa?
uzywana kosiarka spalinowa