mapa

21. Data: 2008-08-28 17:00:06

Temat: Re: mapa
Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-08-28 17:05:24 +0200, Magdalena Bassett
<i...@b...com> said:

> W okolicy, w ktorej mieszkam, jest slonecznie. Ceny nieruchomosci sa tu
> wyzsze, niz w okolicy, w ktorej jest glownie pochmurno. Kupujac tu dom
> place wiecej, wiec place za slonce.

ROTFL
Jakbym słyszał argumentację przedszkolaka ;)

--
DJ

22. Data: 2008-08-28 22:45:29

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości
dcommunicationinc...

> Opracowanie mapy: GEOPLAN www.geoplan.com.pl
> Wszystkie prawa zastrzezone 2007
> Wykorzystanie danych bez zgody autora zabronione

Zalozmy, ze mamy zgode a nie mamy sposobu na sciagniecie calosci.
Wtedy mozna zrobic parenascie screenshot-ow i posklejac je w calosc w
programie graficznym.

Pozdrawiam,
Bpjea

23. Data: 2008-08-28 22:57:16

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości
dcommunicationinc...

> Moj ogrod wymaga wielu godzin ciezkiej pracy - gdybym tylko przestala w
> nim pracowac, zamienilby sie w haszcze i pustynie - gdzie tu jest co za
> darmo?

Albo jedno albo drugie - jak chaszcze to nie pustynia ;)
No i wlasnie takie chaszcze mialabys za darmo ale to zalezy co kto lubi ;)
Przyrode mamy za darmo, twory ludzkie czasem wymagaja wysilku.

Pozdrawiam,
Bpjea

24. Data: 2008-08-29 18:53:53

Od: kris_gor <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DJ pisze:

> Jest. Tylko zależy co chcesz uzyskać.
> Będą plasterki obrazków w każdej ze skal.
> Jest to zrobione na zoomify.

W sumie sprawa z takim mapkami jest prosta, aczkolwiek upierdliwa.
Można o tym poczytać na forum garniaka (użytkowników gps garmina)

http://www.garniak.pl/viewtopic.php?t=2926

Oszacowanie wieku świerków
Ogrodowe Inspiracje
Film o producencie Roundap'u