Re: marysia

From: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik)
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: marysia
Date: 22 Jan 2001 12:07:40 +0100

Dnia 22 Jan 2001 11:23:58 +0100, Tutejszy napisał:
>helou

uoleh :)

[..]
>pale mianowicie marihuane - kiedys rozrywkowo, co tydzien - potem ciagle
>byly okazje, wiec jaralem codziennie, no i tak wlasciwie jest - pale kilka
>razy w tygodniu. probowalem przestac - jest ok, potrafie nie jarac miesiac,
>potem pozniej sprobowalem - przez swieta nie palilem tez wcale - wiec jak to
>jest: czy marihuana uzaleznia, czy nie - wasze opinie: wyczytane, z
>doswiadczen. no i drugie wazne pytanie: skutki palenia m.- obnizenie
>sprawnosci intelektualnej? woli? mozliwosci koncentracji? czy to na stale,
>czy po odstawieniu mija?

Nio dobra, to ja sie widze kiedys dobrze przysluchiwalem takiej audysji w
radiostacji bo pamietam co mowili... (troche przez mgle ale swoje zdanie mam
:)
No wiec... palenie od czasu do czasu, nie wyglada na uzaleznienie,ale tak
czy siak nim jest... podswiadomie dazysz do zapalenia i to juz syndrom
uzaleznienia :>

Zreszta kazda uzywka uzaleznia.. tak jak i seks.. niby odstawiasz,ale jak
pomyslisz, to cie ciagnie :)

Co do koncentraci, sprawnosci etc.. to IMO, nie stwierdzisz tego
obiektywnie.. przynajmniej nie w takiej sytuacji jak sie znajdujesz.. moim
zdaniem, powinienes PRZED paleniem a raczej, zanim zaczales popalac, porobic
sobie jakies testy na sprawnoc, etc.. i zobaczyc jak sie ma sprawa po ilus
tam miesiacach/latach popalania... czy sie zmienilo, czy nie.. ale to i tak
nie bedziesz wiedziec, bo z wiekiem, ta sprawnosci tak czy siak ulega
zmianie :)))

- --
--
Pawel -PAPIK- Pomorski