maść na niegojące się rany

1. Data: 2005-05-21 21:37:36

Temat: maść na niegojące się rany
Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie uwierzyłbym gdybym nie zobaczył: maść, która wleczyła czyraka w ciągu
nocy. Facet zrobił tę maść z jakichś ziół i innych naturalnych składników,
niektóre sprowadził gdzieś z południa. Byłem świadkiem zniknięcia czyraka. Tak
samo skaleczenia, rany od pogryzień. W ciągu kilku dni maścią tą wyleczono
niegojące się od kilkunastu tygodni rany, w tym bliską gangreny łydkę 50-
letniego mężczyzny.
Nie wiem co o tym sądzić. Jeszcze inne dwa przypadki wyleczenia są jeszcze
bardziej nieprawdopodobne, ponieważ związane z głębokimi skórnymi przerzutami
raka, w tym czerniaka. Zostały wyleczone, co potwierdza diagnoza lekarza.

Jerzy
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-05-21 22:29:01

Temat: Re: maść na niegojące się rany
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 May 2005 23:37:36 +0200, Jerzy Dusk napisał(a):

> [...]
> raka, w tym czerniaka. Zostały wyleczone, co potwierdza diagnoza lekarza.

Ile Ci płaci za reklamę?

--
Kaja

3. Data: 2005-05-21 22:54:08

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 May 2005 23:37:36 +0200, "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>
wrote:

[ciah]

Posmaruj sobie tą maścią łepetynę - może też pomoże

--
Harry Haller alias UFO
( Ultra Frywolny Orgazmofil )

4. Data: 2005-05-21 22:54:28

Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ile Ci płaci za reklamę?

Oczywiście, wiedziałem, że będzie pierwsze podejrzenie. Człowiek maść robi
jedynie dla siebie i znajomych.
Chyba źle, że napisałem tu o tym, medycyna klasyczna raczej jest sceptyczna
wobec takich przypadków.

5. Data: 2005-05-22 03:24:19

Od: xzerxx <x...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Dusk wrote:

> Nie uwierzyłbym gdybym nie zobaczył: maść, która .......................ciach

Jezeli sie nie wyglupiasz to moze podaj wiecej informacji. Gdzie, kto, ile, itd.
Kilka zainteresowanych osob napewno sie znajdzie.

6. Data: 2005-05-22 07:19:41

Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

>On Sat, 21 May 2005 23:37:36 +0200, "Jerzy Dusk"
><s...@U...pl>
>wrote:
>
>[ciah]
>
>Posmaruj sobie tą maścią łepetynę - może też pomoże

A moze i na coś pomoże, ale na takich twardogłowych jak Ty nie ma żadnego
lekarstwa.

J.

7. Data: 2005-05-22 07:30:21

Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.......................ciach
>
>Jezeli sie nie wyglupiasz to moze podaj wiecej informacji. Gdzie, kto, ile,
>itd.
>Kilka zainteresowanych osob napewno sie znajdzie.

Chciałem poznać opinie o nietypowych lekach, ale jak widać reakcja niektórych
świadczy o nieuleczalnych ograniczeniach.
Wynalazca na razie robi maść w zależności od potrzeb, dawał ją ludziom za
darmo, ale myślę, że choćby sprowadzenie składników z zagranicy coś go
kosztuje. Na razie nic o cenie nie wiem, ale zainteresowałem się maścią, kiedy
moja przyjaciółka ją zastosowała w kilku miejscach na ropiejący trądzik. Po
prostu zniknął. To z tych mniej poważnych dolegliwości. Nie mam jeszcze
kontaktu do twórcy, ale przyjaciółka ma mi lada dzień podać. Jeśli ktoś jest w
potrzebie, postaram się przekazać więcej informacji emailem.

J.

8. Data: 2005-05-22 07:34:34

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To się nazywa Multi Level Marketing.
Hmm kiedyś podobnież pisywał tu świadek
uleczeń nowotworu - w celu tym samym

http://groups.google.pl/groups?selm=<595a.000005dd.3
e428188@newsgate.onet.pl>

9. Data: 2005-05-22 09:15:56

Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To się nazywa Multi Level Marketing.
>Hmm kiedyś podobnież pisywał tu świadek
>uleczeń nowotworu - w celu tym samym

Człowiek ma szczere chęci i ciekawość, a tu podejrzenie o tak niskie pobudki.

10. Data: 2005-05-22 20:48:26

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przerzutami
> raka, w tym czerniaka. Zostały wyleczone, co potwierdza diagnoza lekarza.

daj znac, prosze, jak zobaczysz, ze po posmarowaniu ta mascia kikuta
odrastaja konczyny

zaparcia :(
Stomatologia - Testy na specjalizacje , LEP
rwące bóle w obu pachwinach i dole brzucha
krosta/guzek/ na odbycie -
"wstydliwe" napinanie mięśni - dziewczynka 8 lat