maseczki nivea

1. Data: 2003-08-18 08:34:33

Temat: maseczki nivea
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie warte są swojej ceny?? czy lepiej sobie darować?? powiem szczerze
że 5.60 (tyle kosztują w "moim" sklepie) to trochę dużo jak za 15 ml. choć z
drugiej strony kuszą mnie zwłaszcza maseczka intensywnie nawilżająca, kojąca
i relaksująca miodowa.

a skoro już tu jestem to musze pochwalić maseczkę "owocowy sad"
witalizująco - nawilżającą z ekstraktem wiśni. chciało by sie rzec pycha
--
Aneta

1. Data: 2003-08-18 09:17:40

Temat: Re: maseczki nivea
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:
> [...]
> drugiej strony kuszą mnie zwłaszcza maseczka intensywnie nawilżająca, kojąca

Zmien sklep ;-)

W Leclercu kosztuja po 3,99, w esentii po 4,60, w Rossmanie po 4,99.
Jeszcze nie testowalam, wiec nie moge napisac czy dobre.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-18 10:04:18

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że 5.60 (tyle kosztują w "moim" sklepie) to trochę dużo jak za 15 ml. choć
> drugiej strony kuszą mnie zwłaszcza maseczka intensywnie nawilżająca,

5,60 to duzo :)) ja daje zlotego mniej. kupilam nawilzajaca i kojaca. o ile
ta pierwsza jestem zachwycona, skora po niej czuje sie odswiezona i ladniej
wyglada, o tyle ta druga mnie rozczarowala - po zmyciu maseczki nie widac,
ze w ogole jakakolwiek kladlam....

pzdr
marta

1. Data: 2003-08-18 10:55:33

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <a...@t...pl> wrote in message
> a skoro już tu jestem to musze pochwalić maseczkę "owocowy sad"
> witalizująco - nawilżającą z ekstraktem wiśni. chciało by sie rzec pycha

Nie wiem jak te z nivea ale Tokalon (czy jakos tak), Christy i Montage
Jeneusse sa super :)
iska

1. Data: 2003-08-18 13:31:05

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Aneta,

Monday, August 18, 2003, 10:34:33 AM, you wrote:

A> no wła?nie warte s? swojej ceny?? czy lepiej sobie darować?? powiem szczerze
A> że 5.60 (tyle kosztuj? w "moim" sklepie) to trochę dużo jak za 15 ml. choć z
A> drugiej strony kusz? mnie zwłaszcza maseczka intensywnie nawilżaj?ca, koj?ca
A> i relaksuj?ca miodowa.

Ja używałam tych maseczek, kilkakrotnie, byłam poza domem i szukałam
czegoś niewielkiego, natknęłam się na Niveę właśnie. Nie byłam z nich
zadowolona. Trochę nawilżają, nic poza tym.
Jeśli o maseczkach mowa, to może spróbuj St. Ives maseczki z domieszką
glinki mineralnej i ziół, albo Dead Sea Products "Mineral Care - mud
mask" ? Te dwie bardzo lubię, twarz po nich wydaje się być bardzo
gładka, chyba "chronią" też przed syfkami, bo mi się takie nie robią,
mimo, że cerę mam mieszaną. Lubię też upiekszającą maseczkę nawilżającą
Efektimy (chyba to nazwa firmy) "Komfort suchej skóry". A pod oczy,
i do ust, jeśli masz skłonność do zmarszczek, fajna jest AA Plus "Eye
perfect", maseczka przeciwzmarszczkowo-ujędrniająca :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-18 18:34:56

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

właśnie wróciłam (no może przed 2 godzinami) z obchodu okolicznych sklepów.
niestety wszędzie tzn. na Natolinie, maseczki nivea sa w okolicy 5,50. dalej
sie nie wybrałam bo juz późno było i łaziłam z moim synkiem, a dla niego 5
min w jednym miejscu to o 4,50min za długo

jutro pojadę gdzieś dalej
aneta

Pure Zone
czy to dziala?