masturbacja

1. Data: 2002-10-25 20:29:19

Temat: masturbacja
Od: "Mike" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

To pytanie kieruje zwłaszcza do lekarzy ale takze wszystkich którzy cos na
ten temat wiedza. Otoz mam problem ktory mnie nurtuje od dluzszego czasu.
Chodzi oto czy masturbacja jest szkodliwa i mozna miec jakies komplikacje w
pozniejszym zyciu ( jesli tak prosze o przyklady).Czy to normalne ze ktos to
robi co kilka dni albo co dzien i czy mozna to nazwac uzaleznieniem. Jak
czesto mozna to robic i czy w ogole mozna to robic.Czy widzicie w tym cos
zlego? Bardzo prosze o szczere odpowiedzi to dla mnie bardzo wazne.

Pozdrawiam
Mike

2. Data: 2002-10-25 20:53:37

Temat: Re: masturbacja
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi kolego, mieszkałem w internacie, akademiku i koszarach wojskowych, i
zapewniam Cię, że jesteś w 101 % normalny ;-).

3. Data: 2002-10-25 21:22:26

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ta mlodziez rozrzutna powiedzial jeden plemnik do drugiego sciekajac po
scianie ;-PPPP

4. Data: 2002-10-25 21:53:09

Od: "Maciej Jędrzejko \(Banana Boat\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czesto mozna to robic i czy w ogole mozna to robic.Czy widzicie w tym cos
> zlego? Bardzo prosze o szczere odpowiedzi to dla mnie bardzo wazne.

Polecam Ci ksiażki Lwa-Starowicza oraz te stronę:
http://strony.wp.pl/wp/onanizm_w/onan_pol.htm

Ssssciskam
Maciej Jędrzejko
_________________________________
www.banana.szanty.pl
GaduGadu 1762760

5. Data: 2002-10-25 22:54:18

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten temat wiedza. Otoz mam problem ktory mnie nurtuje od dluzszego czasu.
> Chodzi oto czy masturbacja jest szkodliwa

To straszny grzech i szkoda jeszcze straszniejsza. Onanisci skazani sa na
meki straszliwe w czysccu, niezaleznie od tego w zyciu doczesnym niechybnie
zaczna sie jakac, beda im sie trzasc rece, pozatym bedzie im sie sypal
tradzik no i "potem" beda cierpiec na impotencje, a w skrajnych przypadkach
moze im nawet uschnac i odpasc!!!!

J.

6. Data: 2002-10-26 10:26:11

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| zaczna sie jakac, beda im sie trzasc rece, pozatym bedzie im sie sypal
| tradzik no i "potem" beda cierpiec na impotencje, a w skrajnych

Uuuuu, biedactwo, Tobie chyba mozg uschnal...

7. Data: 2002-10-26 10:58:16

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niechybnie
> przypadkach

> Uuuuu, biedactwo, Tobie chyba mozg uschnal...

Usechł.......gwoli ścisłości.
A Tobie wyparowały resztki poczucia humoru?
O.

--
Księgarnia Internetowa "Kraina Książek"
http://www.ksiegarnia.com.pl/

8. Data: 2002-10-26 13:25:58

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Gwoli ścisłości to obie formy - uschnął oraz usechł, są poprawne ;-).

9. Data: 2002-10-26 14:12:00

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości

> Uuuuu, biedactwo, Tobie chyba mozg uschnal...

Otwórz waść sobie jakis słownik trudnych wyrazów i poszukaj w hasłach na
literę "I" takiego słowa: "ironia". Na przyszłość będzie jak znalazł...
I nad poczuciem humoru jeszcze w wolnych chwilach popracuj ;-)

J.

10. Data: 2002-10-26 14:32:47

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

x-no-archive: yes
On Sat, 26 Oct 2002 00:54:18 +0200, "Jarek P." <j...@p...onet.pl>
wrote:

>zaczna sie jakac, beda im sie trzasc rece, pozatym bedzie im sie sypal
>tradzik no i "potem" beda cierpiec na impotencje, a w skrajnych przypadkach
>moze im nawet uschnac i odpasc!!!!

No pieknie.
Seksuolodzy coraz czesciej wypowiadaja sie w prasie,
ze maja ciagly wzrost liczby pacjentow, bo...
...w polskiej szkole laickiej uczy sie dzis takich rzeczy
z najwieksza powaga.
Gosc tu pyta sie powaznie. Wypadaloby mu odpowiedziec
zgodnie z standardami swiatowej wiedzy medycznej, ktorej
uczy sie w wszystkich laickich szkolach na swiecie poza
Polska, a ty jaja sobie robisz.

pomoc sąsiedzka (lek refundowany?)
jakie sa opinie grupowiczow o diecie - wszystko zgodnie z grupa krwi ?
zatoki a basen
pomoc sąsiedzka
Rak jelita grubego