maszyna do chleba

1. Data: 2005-11-06 20:39:30

Temat: maszyna do chleba
Od: hmmm <k...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

hej

ostatnio w ofercie makro znajduje się maszyna do chleba Alaska, z 2
mieszadłami, polskim panelem i instrukcją za 121,88zł

byłam, kupiłam, się piecze :-)

--
hmmm

2. Data: 2005-11-07 08:07:45

Temat: Re: maszyna do chleba
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm wrote:

> hej
>
> ostatnio w ofercie makro znajduje się maszyna do chleba Alaska, z 2
> mieszadłami, polskim panelem i instrukcją za 121,88zł
>
> byłam, kupiłam, się piecze :-)

To jak się upiecze, to zdaj, proszę, relację z efektów. Przymierzam sie
do zakupu.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2005-11-07 08:19:37

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 07 Nov 2005 09:07:45 +0100 I had a dream that Beata Mateuszczyk
<b...@g...pl> wrote:
>To jak się upiecze, to zdaj, proszę, relację z efektów. Przymierzam sie
>do zakupu.

Pisałem o tym kilka tygodni temu, że jest właśnie ta maszynka za 99.99
netto, tak że nie jest to jakaś nowość :)

A maszynka jest dobra, moja jeszcze działa, a mam ją już półtora roku,
więc chyba nie jest to jakiś straszny szajs.

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2005-11-07 08:32:35

Temat: maszyna do makaronu
Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sprzedaja gdzies zestaw do robienia makaronu?
Stolnica, walek, noz? Czy ktos juz to stosuje? Jakie wrazenia?

dexth
d...@i...pl

5. Data: 2005-11-07 13:50:15

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm <k...@I...com> napisał(a):
> hej
>
> ostatnio w ofercie makro znajduje się maszyna do chleba Alaska, z 2
> mieszadłami, polskim panelem i instrukcją za 121,88zł
>
> byłam, kupiłam, się piecze :-)

Czy ten automat jest w stałej sprzedaży w tej cenie, czy akurat w tej
chwili w takiej promocji ???

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

6. Data: 2005-11-07 19:57:50

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> [...]
>
> A maszynka jest dobra, moja jeszcze działa, a mam ją już półtora roku,
> więc chyba nie jest to jakiś straszny szajs.

Dzięki. Zajrzę do archiwum.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2005-11-08 04:36:29

Od: "UFOLudek" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to cena brutto, czy netto ? W internecie nie mogę na ich stronie tego
znaleźć a do makro mam 150 km :)

8. Data: 2005-11-08 22:21:50

Od: hmmm <k...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 7 Nov 2005 08:19:37 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka napisal/a:

>Pisałem o tym kilka tygodni temu, że jest właśnie ta maszynka za 99.99
>netto, tak że nie jest to jakaś nowość :)

ok, przepraszam, nie przejrzałam postów przed wysłaniem

>A maszynka jest dobra, moja jeszcze działa, a mam ją już półtora roku,
>więc chyba nie jest to jakiś straszny szajs.

moja działa po trzech chlebach ;-) defekt jeden, nie dopieka góry, ale
nie wiem czy wszystkie tak mają.

--
hmmm

9. Data: 2005-11-08 22:23:25

Od: hmmm <k...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 07 Nov 2005 09:07:45 +0100, Beata Mateuszczyk napisal/a:

>To jak się upiecze, to zdaj, proszę, relację z efektów. Przymierzam sie
>do zakupu.

Upiekły się już trzy. Jak na razie z gotowych mieszanek, ale smaczne.
I pachnie w całym domu...

--
hmmm

10. Data: 2005-11-09 08:14:36

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Nov 2005 05:36:29 +0100 I had a dream that UFOLudek <p...@f...onet.pl>
wrote:
>Czy to cena brutto, czy netto ? W internecie nie mogę na ich stronie tego
>znaleźć a do makro mam 150 km :)

99 zł netto. Przynajmniej tak było w gazetce makro około dwóch miesięcy temu.
Czy teraz jest, to nie wiem, bo ostatnią gazetkę Makro wyrzuciłem przed
czytaniem :)

--
Grzegorz Janoszka

poproszę o przepis na trt orzechowy
Jak usunąć atrament ze skóry ekologicznej?
jak zrobic takie miesko?
miody litewskie - gdzie??
Wymiana sprzetu kuchennego - pytania