maszyna do kutrowania

1. Data: 2008-09-14 19:24:28

Temat: maszyna do kutrowania
Od: "kuter" <x...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wszedzie w necie sa maszyny do produkcji przemyslowej. Znacie moze firme ktora
robi kutry do zastosowan domowych? Moze byc za granica, moze byc uzywana, aby
cena byla przyziemna ;)

2. Data: 2008-09-14 20:20:50

Temat: Re: maszyna do kutrowania
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kuter" <x...@o...eu> wrote in message
> [...]
ktora
> robi kutry do zastosowan domowych? Moze byc za granica, moze byc uzywana,

Jasne - graby własnej baby (cudza też może być). Tyle, ze nie wiem, czy
własne nie byłyby tańsze.
A ogólnie - haki mieszające w malakserze Robota Fenomen 880.5 firmy
Zelmer....

3. Data: 2008-09-15 08:48:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Sep 2008 22:20:50 +0200, Prawusek napisał(a):

> [...]
> własne nie byłyby tańsze.
> A ogólnie - haki mieszające w malakserze Robota Fenomen 880.5 firmy

Nie bardzo to widzę - niby jak te babskie łapy, czy nawet haki mieszające,
miałyby rozdrobnić mięso?
http://wedlinydomowe.pl/articles.php?id=887
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

4. Data: 2008-09-15 09:41:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo to widzę - niby jak te babskie łapy, czy nawet haki mieszające,
> miałyby rozdrobnić mięso?

Ten sam malakser ma dolne noże - wrzucasz mięso i włączasz robot -
Fenomen ma trzy opcje - impuls, autoimpuls i ciągłe obroty. Do tego dziesięć
szybkości - można ciąć na wszystkich. Po pocięciu zakładasz głowicę
mieszającą i wrzucasz dodatki do wymieszania i załączasz... Fertig!
Jeżeli to ma byc kiełabasa - urobek przekładasz do maszynki do mięsa
Diana bez noży i sitka ale z nasadką do napełniania kiełbas - i do przodu...

A ja kolejny fermetor z aronią przed chwilą zalałem drożdżami...

płyta indukcyjna - głośność?
szukam wypróbowanego przepisu na sos z...........
BOSCH MUM4675EU - czy ktoś używa?
miksowanie marchewki surowej
Fasolka po bretońsku