matka

121. Data: 2003-09-18 13:06:36

Temat: Re: matka
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:57b4.0000079b.3f69832d@newsgate.onet.pl...

> A teraz sa takie fajne maszyny do pieczenia chleba- wrzucasz co trzeba,
> ustawiasz na która chleb nma byc upieczony i zostawiasz- sam sie wlaczy o
> okreslonej porze i zrobi..i masz np. swiezy chleb na 7 rano... taki jaki
chcesz-
> z ziarnami, bez, zytni, pszenny...
> Szkoda, ze to drogie swinstwo :(

Dzięki, ale zacznę raczej od //hand maidu// :-)

Sowa

122. Data: 2003-09-18 13:08:05

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki, ale zacznę raczej od //hand maidu// :-)

To sie puchaty ucieszy ;))

Pozdrawiam
Andrzej

123. Data: 2003-09-18 13:09:12

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Sowa widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając

> Dzięki, ale zacznę raczej od //hand maidu// :-)

:-)))

puchaty

124. Data: 2003-09-18 13:31:12

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz, że istnieją również niebiałe bułki?

Na przykład 'mulatki'
;-)))
Qwax

125. Data: 2003-09-18 14:45:44

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel napisala:

Ja. Mimo ze pracuje w centrum miasta. Mieszkam na wsi, sporo czasu zajmuje mi
dojazd. Pracuje srednio od 9:30 do 18:00, a w czasie przerwy okolo poludnia
wole isc na lunch albo posiedziec w parku, zamiast ganiac po sklepach.

Zakupy robimy raz w tygodniu, chleb pieczemy sami w domu, czasem po drodze do
domu dokupuje salate, bo lubie, a nie da sie jej b. dlugo przechowywac.

Tak wyglada dzien bezdzietnej pracujacej karierowiczki ;)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

126. Data: 2003-09-18 14:46:36

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

127. Data: 2003-09-18 14:46:46

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

128. Data: 2003-09-18 14:54:04

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel"
> W prasę też zaopatrujesz się tylko w super/hipermarketach?
W Empiku - bo ta sama cena, większy wybór i płatność kartą (czyli
po miesiącu bez dodatkowej opłaty). Poza Wyborczą którą Kuba
kupuje sobie w drodze do pracy.
Asia

129. Data: 2003-09-18 14:57:31

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

agi fghfgh napisala:

>Obiektywnie drogie nie sa. Subiektywnie dla mnie w tej chwili sa. Znasz te
>wybory- co musze miec i na co trzeba wydac a co chcialabym lecz moge
>zrezygnowac.

Tylko po co maszyna ? Ja pieke chleb (i bulki) w najnormalniejszym piekarniku -
jest super i przynajmniej bochenek wyglada jak bochenek, a nie jak
prostopadloscian ;)

Dunia
(milosniczka domowego razowca ;) )

130. Data: 2003-09-18 15:01:14

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co do innych rzeczy - owszem, jak kupuje owoce wrzucam do torby takze
> warzywa, zadnych innych rzeczy nie kupuje poza hiper/supermarketami,
> a wiec nie czesciej.

W prasę też zaopatrujesz się tylko w super/hipermarketach?
ER

samotna matka i podatki
Witam po powrocie ze szpitala
Nowe garnki - jak zacząć?
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich