meble do kuchni

1. Data: 2002-03-22 14:28:42

Temat: meble do kuchni
Od: "Agata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet nie wiem o co spytać Was.
Od przyszłej środy będę miała puste mieszkanie. W kuchni tylko zlew i
kuchenka gazowa. Musze się rozejrzeć za meblami. Poradźcie mi proszę na co
zwracać uwagę przy ich kupnie. Dadam, ze kuchnia nie jest mała.

Ponieważ w kuchni będzie stała też pralka, to poprosze o podpowiedź jaką
kupić (do 1500?)

A...@w...pl

1. Data: 2002-03-22 14:32:09

Temat: Re: meble do kuchni
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> Musze się rozejrzeć za meblami. Poradźcie mi proszę na co
> zwracać uwagę przy ich kupnie. Dadam, ze kuchnia nie jest mała.

No tak, a jak byl tu wczesniej post na temat mebli pod wymownym tytulem:
"W takiej kuchni nawet najgorsze potrawy smakuja wspaniale" to zaraz
byly krzyki, ze spamer i wynocha...
Czy warto bylo?

Agato, jesli chcesz, to zerknij tu:
http://www.szafa.com.pl/meble_kuchenne.htm

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-22 14:58:31

Od: "Agata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, a jak byl tu wczesniej post na temat mebli pod wymownym tytulem:
> "W takiej kuchni nawet najgorsze potrawy smakuja wspaniale" to zaraz
> byly krzyki, ze spamer i wynocha...
> Czy warto bylo?

Dziękuję za link.
Boję się... dobrze, to już o nic nie pytam. Ale wcześniej zapytałam grupę
czy mogę, to nie było sprzeciwów, a nawet jeden Pan odpowiedział, że mogę
sobie rozmawiać na temat mebli do kuchni.
Ok, to skierujcie mnie proszę na odpowiednią grupę (rec.dom juz znam)

Pozdrawiam
Agata

1. Data: 2002-03-22 15:03:11

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lilla" <l...@f...krasnik.pl>:

> No tak, a jak byl tu wczesniej post na temat mebli pod wymownym tytulem:
> "W takiej kuchni nawet najgorsze potrawy smakuja wspaniale" to zaraz
> byly krzyki, ze spamer i wynocha...

Ojno ;)
Bo chyba jest różnica między spamem reklamowym, a wymianą doświadczeń?

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2002-03-22 16:28:47

Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zwracać uwagę przy ich kupnie. Dadam, ze kuchnia nie jest mała.
>
> Ponieważ w kuchni będzie stała też pralka, to poprosze o podpowiedź jaką

Jestem raczej czytelnikiem grupy niz uczestnikiem dlatego chciałbym
wszystkich przy tej okazji powitać. Rozumiem,że powinienem raczej wyjechać
tutaj z jakims cudownym przepisem, ale musze wpierw przeczytać archiwum,
żeby nie wzbudzić groznego pomruku ;-).
Przypadkiem sam nie dawno kupowałem kuchnię-wprawdzie z trochę wyższego
przedziału cenowego
;-),ale pewne rzeczy są uniwersalne. Nowe kuchnie rzadko składa się już z
gotowych szafeczek, raczej montuje się gotowe wykonywane pod rozmiar
(zachowując pewne normy szerokości standardowych drzwiczek).
Tego typu kuchnie składa się z płyt meblowych (od tyłu) oraz dodaje się
fronty wedle upodobania klienta.Pies czyli cena pogrzebane są w rodzaju
materiału użytego na wykonanie frontów, a w droższych kuchniach -kraju
producenta.Oczywiście droższe i lepsze są drzwiczki z litego drewna,
tańsze-różnie wykończone płyty stolarskie.
Elementami podnoszącymi cenę (i komfort) są wykończenia szuflad (modne teraz
: metalboxy- tłoczone formy na metalowych zawiasach) oraz inne metalowe lub
plastikowe elementy ruchome w szafkach.
Kuchnia to z reguły duży wydatek, ale służyć powinna kilka(-naście) lat;
warto kupić z pewnością solidne blaty.
Niestety w studiach kuchennych każą sobie płacić za projekty kuchni (jeśli
się ich nie nabywa), ale zawsze można pójść z odręcznym rysunkiem z
dokładnie zmierzonymi ścianami i poprosić o wycenę kuchni. Projektant
wówczas musi założyc jakich szafek użyje i często podpowie coś ciekawego.
No to się zdrowo rozpisałem nie na temat.
Znudzonych przepraszam.Tobie Agato życzę powodzenia w zakupach.
Artur

ciastka pistacjowe z miodem-prosba o przepis
Barszczyk czerwony!
bardzo glupie pytanie
nazwy potraw raz jeszcze
nadzienie do zrazow