medycyna naturalna i leczenie nerwic

1. Data: 2000-10-30 16:43:22

Temat: medycyna naturalna i leczenie nerwic
Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy ktos moglby mi podsunac jakies naturalne metody leczenia nerwic?
Chodze na psychoterapie, lekow nie biore, ale wiem ze jakies metody
wspierajace terapie bylyby bardzo wskazane. Jesli ktos ma jakies
doswiadczenia i wiedze to niech do mnie napisze. Bede bardzo wdzieczny.

Ide sobie kupic jakis ksiazke z pozytywnymi afirmacjami. Moze
to pomoze?

Pozdrawiam

Wieslaw

2. Data: 2000-11-02 13:38:59

Temat: Re: medycyna naturalna i leczenie nerwic
Od: "Max Mec" <M...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moglby mi podsunac jakies naturalne metody leczenia nerwic?

chmiel,chmiel i jeszcze raz chmiel najlepiej w pivie!!! to
pomaga!!!!!!!!!!!!

3. Data: 2000-11-03 10:26:27

Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Max Mec <M...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8trqmh$61s$...@n...tpi.pl...

> chmiel,chmiel i jeszcze raz chmiel najlepiej w pivie!!! to
> pomaga!!!!!!!!!!!!

Możesz zapytać w aptece, wszelkie ziołowe preparaty są bez recepty /np.
nerwosol itp/, ale to oczywiście niewiele, aby wyleczyć nerwice.Są także
inne sposoby leczenia nerwic np.psychoterapia.Więc najlepiej zasięgnij
porady fachowca w tej dziedzinie. I nie słuchaj mojego przedmówcy.
Halina

4. Data: 2000-11-03 11:00:49

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Nov 2000, Max Mec wrote:

> chmiel,chmiel i jeszcze raz chmiel najlepiej w pivie!!! to
> pomaga!!!!!!!!!!!!

Tak. Chyba tylko wpasc w alkocholizm.
O ile dobrze wiem, to naturalne metody leczenia skutkuja tylko przy
lagodnych postaciach nerwicy.Sa to min: wszystkie techniki relaksacyjne,
ziolowe preparaty (malo skuteczne). szczerze mowiac nie specjalnie wierze
w naturalne metody leczenia. u mnie wszystkie zawiodly.
Anhela.

5. Data: 2000-11-03 11:03:20

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szczerze mowiac nie specjalnie wierze
> w naturalne metody leczenia. u mnie wszystkie zawiodly.
> Anhela.
Odwiedz Targi Medycyny Naturalnej w Katowicach
3-5 listopada

6. Data: 2000-11-03 12:54:31

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Nov 2000, Jacek D. wrote:

> szczerze mowiac nie specjalnie wierze
> Odwiedz Targi Medycyny Naturalnej w Katowicach
> 3-5 listopada

jechac na drugi nkranies Polski, zebyzobaczyc cos w co pewnie i tak nie
uwierze. to bez sensu. a co tam ciekawego bedzie na tych targach?????

7. Data: 2000-11-03 19:39:34

Od: "Pyzol" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anhela" <a...@i...univ.gda.pl> wrote in message
v.gda.pl...

> jechac na drugi nkranies Polski, zebyzobaczyc cos w co pewnie i tak nie
> uwierze. to bez sensu. a co tam ciekawego bedzie na tych targach?????

Gdzies wyzej piszesz o pograzajacej cie depresji...

Sprobuj pojechac tam BEZ POWODU, bez oczekiwan i bez udzielania sobie
proroczych odpowiedzi ( "w co pewnie i tak nie uwierze").

Ot, aby sie przejechac, niczym do muzeum - poogladac c o s.

Skoro nic nie ma sensu, to co ci zalezy pojechac?
;)
Kaska

8. Data: 2000-11-03 19:48:53

Temat: (Ja tez) Targi Medycyny Naturalnej Re: medycyna naturalna i leczenie nerwic
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprobuj pojechac tam BEZ POWODU, bez oczekiwan i bez udzielania sobie
> proroczych odpowiedzi ( "w co pewnie i tak nie uwierze").
Wlasnie tak , zeby sie przejechac.
Jutro beda tlumy , bo wyklad ma Szwajcar Rongen.

> Ot, aby sie przejechac, niczym do muzeum - poogladac c o s.
Stoisk z kulami, kadzidlami, badaniem aury, wrozkami, znachorami,
miodami literatura jest ponad 100.
Dzisiaj bylo spokojnie, ale jutro w sobote maja byc tlumy i kilometrowe
kolejki za biletami ;)

> Skoro nic nie ma sensu, to co ci zalezy pojechac?
Ona jest z Gdanska
a to naprawde jest dzien jazdy.

Ale wyzdrowieje niezaleznie czy pojedzie czy nie pojedzie.
Jak mowil jeden z wykladowcow,
"depresja jest forma autoterapii autoterapii wobec innej powazniejszej
choroby.
Depresja jest takim przystankiem, z ktorego odjezdzasz uleczony w dalsza
podroz zycia "
Jacek

Wyjecie blachy z uda
rehabilitacja- nowy vortal informacyjny