medycyna niekonwencjonalna; pomoc!

1. Data: 2002-08-06 08:25:26

Temat: Re: medycyna niekonwencjonalna; pomoc!
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aiql1p$8ep$1@news2.tpi.pl...
| Byłem wczoraj w jego szałasie; niestety jest wywieszka: "Przez pięć lat
nie
| przyjmuję, poszedłem studiować medycynę".

chyba jakąś niekonwencjonalną , skoro tylko 5 lat...
pozdrawiam Tichy

2. Data: 2002-08-06 20:15:03

Temat: medycyna niekonwencjonalna; pomoc!
Od: "Foker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,
Chcialabym skorzystac z pomocy filipinskiego uzdrowiciela Jose Segundo. Czy
ktos slyszal gdzie bedzie w tym roku przyjmowal ten healer? Bede wdzieczna
za kazda informacje (numer telefonu, miejsce przyjmowania lub inny kontakt).
Magda

3. Data: 2002-08-06 22:28:26

Od: "Effka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz dostaniesz od kogoś tu obuchem w łebek, że wychylasz się z
szamanizmem. Znikaj, póki nie lecą butelki, kamienie i zgniłe pomidory. Nie
ta grupa.

4. Data: 2002-08-06 23:02:51

Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Powoli powoli...kobieta prosi o rade..szuka pomocy bo ma jakis powazny
zdrowotny problem..a ty traktujesz ja obuchem...no tak wlasciwie po co sie
dziwie..typowo po lekarsku ....

5. Data: 2002-08-07 07:36:51

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coz kobieta szuka pomocy skoro taki prostaczek nie moze jej pomoc jak Ty. Nie
wszystko mozna zrozumiec umyslem czasami pomogaja inne sily, ktorych niestety
nie rozumiesz (co w pewnym sensie swiadczy o Tobie). Czlowiek szukajacy pomocy
chwyta sie wszystkich mozliwych rzeczy. Sam osobiscie niestety nie jestem w
stanie pomoc w poszukiwani tych ludzi, ale mysle ze po to jest grupa aby taka
informacja mozna znalesc. Byc moze ktos zna jakies namiary lub kontakty. Byc
moze jest specjalna lista dyskusyjnaa. Mysle ze znajdzie sie ktos kto jej
pomoze.

Anch

6. Data: 2002-08-07 07:57:30

Od: "Effka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytać, czytać uważnie...
Napisałam: "od kogoś tu", nie "ode mnie". Pisząc ten post, nawiązałam
właśnie do powszechnych reakcji grupowiczów na takie apele. Słusznych,
skądinąd, bo grupa jest "sci", więc jako taka ma prawo odcinać się
wszystkiego, co nauką medyczną nie jest.

A ja lekarzem nie jestem. Choć czasem szukam tu MEDYCZNEJ informacji.

7. Data: 2002-08-07 08:13:34

Od: "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem wczoraj w jego szałasie; niestety jest wywieszka: "Przez pięć lat nie
przyjmuję, poszedłem studiować medycynę".

J.

8. Data: 2002-08-07 08:41:50

Od: "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt, nie wcisnęła się jedynka przed "5" ;)

9. Data: 2002-08-07 08:48:14

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli jestes studentem to sie jeszce musisz sporo nauczyc. Najwazniejsza nauka
i to nauka pokory.

10. Data: 2002-08-07 09:09:33

Od: "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co Ty Blumbie wiesz o mojej pokorze? :)

> jesli jestes studentem to sie jeszce musisz sporo nauczyc. Najwazniejsza
nauka
> i to nauka pokory.

Jego skręcona kostka ...
Bardzo niskie ciśnienie !