medycyna niekonwencjonalna; pomoc!

11. Data: 2002-08-07 11:12:51

Temat: Re: medycyna niekonwencjonalna; pomoc!
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z formy odpowiedzi ktora przeslales moge tak wnioskowac. Ignorowanie i i
lekcewazenie drugiego czlowieka szukajacego pomocy przez czyn lub slowo "Byłem
wczoraj w jego szałasie..." tez daje swiadectwo Twojego charakteru. Mozna
przeciez odpowiedziec grzecznie i rzeczowo nie poslugujac sie tego typu
zwrotami jak Twoje. Nasza rozmowa zdecydowanie odbiega od glownego watku. Do
niczego raczej nas nie doprawadzi proponuje wiec ja zakonczyc.

12. Data: 2002-08-07 13:02:47

Od: "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się, że decydujesz się zakończyć, bo to nie jest forum
rec.szamanizm.vilcacora.

Co do pokory: to LEKARZE przywrócili mnie życiu, kiedy zdychałem już niemal
na białaczkę szpikową. Więc nie praw mi tu morałów. Pokora to moja syjamska
siostra.

Tak się składa, że znam osobiście osobę, którą taki healer mało co do grobu
nie wpędził. Moja ciotka z małym guzkiem piersi wybrała się do lokalnego
healera-zielarza, tak ją skubaniutki leczył półtora roku, że po tym czasie
konieczna była mastektomia i wycięcie węzłów chłonnych. Gdyby jeszcze trochę
tak się "poleczyła", pewnie dziś by miała fajny marmurowy nagrobek.

A na deser wycinek z Dziennika Wschodniego (23.12.1998):
Szczypani przez szamana
Po naszym artykule o uzdrowicielu z Filipin Jose Segundo, słynącym m.in. z
bezkrwawych zabiegów operacyjnych, do policji zgłosiło się już kilkanaście
osób, które twierdzą, że znachor ich oszukał.
W tekście informowaliśmy, że przeciwko cudzoziemcowi wszczęto postępowanie
karne. Prokuratura uznała bowiem, że leczył on bez uprawnień. Wczoraj
policjanci z komisariatu w Lublinie zakończyli dochodzenie w sprawie
Filipińczyka. Uzdrowicielowi grozi kara do roku więzienia lub grzywna.
Prokuratura zainteresowała się Segundo po doniesieniu złożonym przez
Okręgową Izbę Lekarską w Lublinie, która zarzuciła znachorowi złamanie
prawa.
- Podejrzewaliśmy, że uzdrowiciel nielegalnie badał pacjentów i leczył bez
uprawnień. Miał jedynie pozwolenie na pracę w charakterze konsultanta
medycyny alternatywnej - wyjaśnia nadkomisarz Józef Nowiński, zastępca
komendanta II komisariatu w Lublinie. Jesienią Segundo zeznał, że zarzuty są
bez podstawne, gdyż lecząc wykorzystywał tylko „wiarę i energię”.
Uzdrowiciel stwierdził, że nie brał za to pieniędzy. Po tekście „Podejrzany
znachor”, który ukazał się w „Dzienniku” w ubiegłym miesiącu, do policji
zgłosili się świadkowie, którzy potwierdzaili podejrzenia prowadzących
dochodzenie.
- Otrzymyaliśmy kilkanaście telefonów, osobiście zgłosiło się jedenaście
osób - dodaje nadkomisarz Nowiński. - Ludzie ci czują się oszukani. Za
wizytę, która nic im nie pomogła, musieli zapłacili po 150 zł.
Według świadków zabieg trwał kilka minut. Z reguły wygadał tak samo. Znachor
kazał położyć się, zamknąć oczy, pokazać chore miejsce, które następnie
opukiwał, macał, albo szczypał. Jedna z kobiet skarżyła się, że medyk zrobił
jej na nodze kilka sińców, które znikły dopiero po miesiącu. Filipińczyk
przyjechał do Polski w 1996 roku. Leczył w kilku miastach, m.in. Gdyni,
Kaliszu i Krakowie. W Lublinie udzielał porad w Centrum Medycyny Naturalnej
przy ul. Agrestowej. Ostatni raz z jego usług można było tu skorzystać 27 i
28 października.
Od kilku tygdni Segundo nie odpowiada na żadne wezwania policji.
Prawdopdobnie wyjechał z Polski. Niewykluczone, że z tego powodu
postępowanie będzie umorzone. (lask)

Zanim komuś polecisz znachora, ciemniaku, pomyśl nad potencjalnymi
konsekwencjami.

EOT.

> [...]
Do
> niczego raczej nas nie doprawadzi proponuje wiec ja zakonczyc.

begin 666 up.gif
M1TE&.#EA% `6`*(``/___\# P'JTD@.@0@```````````````"'Y! $```$`
M+ `````4`!8`0 ,D&+K<[B/*1ZN]3>H=L?]>%W)31IXBJ*YLJVC?::$E0W-N
%KK<)`#L`
`
end

13. Data: 2002-08-07 14:54:30

Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Tajk wspaniale rozpispisujesz sie o tym jak to lekarze uratowali Ci
zycie..szczescie dla Ciebie i chwala dla tych lekarzy...a wlasciwie to nie
chwala..bo przeciesz to ich zawod pomagac innym ..biora za to pieniedze..i
skladali przysiege Hipokratesa...
Ale ja moge przytoczyc szereg przykladow gdzie lekarze popelniali
kardynalene bledy w sztuce lekarskiej wprowadzajac ludzi do grobu i w
dodatku tych korzy probowali dociekac swoich praw mieszali z blotem (
mniejwiecej takim wspanialym jezykiem jaki Ty uzywasz).
Uwazam, ze sa wspaniali lekarze ale niestety ich jest malo tak jak niewielu
jest prawdziwych uzdrowicieli..dlatego tylko ciasnomozgowcy robia nagonke na
niekonwencjonalna medycyne albo na lekarzy.
Pozdrawiam
borkon

14. Data: 2002-08-07 16:36:05

Od: "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "borkon" <b...@a...de> napisał w wiadomości
> Tajk wspaniale rozpispisujesz sie o tym jak to lekarze uratowali Ci
> zycie..szczescie dla Ciebie

Nie rozpisuję się, stwierdzam fakty.

i chwala dla tych lekarzy...a wlasciwie to nie
> chwala..bo przeciesz to ich zawod pomagac innym ..biora za to pieniedze..i

Pieniądze, powiadasz... Ci, którzy mnie leczyli, ledwo koniec z końcem
wiążą. Nie gadaj o pieniądzach w polskiej służbie zdrowia, narażasz się na
śmieszność.

> skladali przysiege Hipokratesa...

Owszem, i robią, co mogą. Jednak nauka ma swoje ograniczenia, nie spotkałam
lekarza, który twierdziłby, że wszystko da się wyleczyć. Otóż nie da się. Z
prośbą o cuda to do Pana Boga. I tu wkraczają szarlatani, bo łatwo jest
nadużywać ludzkie zaufanie w sferze niemierzalnej....

> [...]
> dodatku tych korzy probowali dociekac swoich praw mieszali z blotem (
> mniejwiecej takim wspanialym jezykiem jaki Ty uzywasz).

W każdym stadzie zdarzają się czarne owce. Przykłady błędów są nagłaśniane,
to fajny, nośny temacik na wieczorne niusy. Znakomita większość lekarzy po
cichu dobrze robi swoją robotę, o tym już się w Wiadomościach nie trąbi.
Zachowaj proporcje. Statystycznie rzecz ujmując (może masz wiarygodne
dane): jak wielu skutecznych znachorów przypada na ... powiedzmy 1000
"skutecznych" lekarzy? Jeśli nie masz takich danych, danych mierzalnych, to
nie dyskutuj.

J.

15. Data: 2002-08-07 17:00:51

Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Z twoich tekstow jasno winika, ze jestes zatrzetrzewiony...i dyskusji z Toba
niebylo by konca....
Ty zdaje sie nie czytasz Newsy na tej grupie..poczytaj wiec zanim zabierzesz
glos bo poprostu duby smalone bredzisz Czlowieku!!!!

16. Data: 2002-08-07 17:36:33

Od: "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Które newsy? Oświeć nieoświeconego. Będę wdzięczny.
J.

ps. ZaCIEtrzewiony.

17. Data: 2002-08-08 09:23:09

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

borkon wrote:

> tylko ciasnomozgowcy robia nagonke na
> niekonwencjonalna medycyne

to o mnie tu piszą, widzicie? w pierwszej linijce! ;-)))

Leszek

18. Data: 2002-08-08 21:19:55

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:airlif$sta$1@news2.tpi.pl tako rzecze Jakub Miśkiewicz

> Które newsy? Oświeć nieoświeconego. Będę wdzięczny.
> J.

17 32 115 177 231
Te tajemnicze liczby to wielkość twoich kolejnych postów (w liniach) w
tym wątku. Szybki przyrost powstaje "dzięki" koszmarnej manierze
cytowania listów poprzednika w całości. Mój modem Cię nie lubi :-(

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Jego skręcona kostka ...
Bardzo niskie ciśnienie !
Olej lorenza
Testy na daltonizm !