Re: medyczny SKANDAL!!!!

From: "rymi" <r...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: medyczny SKANDAL!!!!
Date: Mon, 18 Feb 2002 21:35:33 +0100

Użytkownik "George Zieba" <b...@o...com.au> napisał w wiadomości
news:cc5589ba.0202180424.162ded0@posting.google.com.
..

| Chory ma skierowanie na amputacje nogi, ale .. jedzie to Jastrzebiej Gory
| i po kilku juz dniach ma zdecydowana poprawe w ukrwieniu konczyny,
| po dwoch , trzech tygodniach chodzi ku zdumieniu innych lekarzy.
| Takie to jest placebo. To samo z cukrzykami, u ktorych nie
| zachodzi juz potrzeba brania insuliny. Placebo ??

Lekarzem nie jestem ale nasuwa mi się pytanie dlaczego by nie leczyć dietą
optymalną wszystkich cukrzyków wszak smalec jest tańszy od insuliny.
Osobiście mam znajomego (po 50), który stosuje dietę optymalną od kilku lat,
w tej chwili cholesterol LDL na poziomie 460. Ponownie nasuwa mi się
pytanie, czy taki wysoki poziom cholesterolu (i to tego "złego") wpływa na
poprawne ukrwienie organizmu.
Pozwólcie że przytoczę fragment ze strony
http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/HIV/hiv.
html
osoby stosujące dietę optymalną "Alkoholu piją mało, zawsze po zachodzie
słońca i zawsze niewiele, tak że nawet po jego wypiciu będą mieli poziom
alkoholu we krwi poniżej 0,2 promile, a taki poziom alkoholu nie upośledza
sprawności i nie wydłuża czasu reakcji (...) Ponieważ są zdrowi i nie chodzą
na żadne badania i nie dają sobie pobierać krwi do badań. nie dostają
zawału"
Jak w temacie SKANDAL !!!!!

Rox