menopauza,ktore tabl.lepsze?

1. Data: 2003-09-13 19:49:50

Temat: menopauza,ktore tabl.lepsze?
Od: "Maczkin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
po raz kolejny na prosbe mamy zwracam sie do Was z pytaniem w sprawie
menopauzy. Mama ma 46 lat, od jakiegos czasu czula sie nienajlepiej:
zwawroty glowy,nudnosci,bol glowy itp. Pani ginekolog stwierdzila -
menopauza - i przepisala jej ACTIVELLE.Mama brala jakies 4mies.Na poczatku
stan zdrowia sie poprawil,poczym dolegliwosci wrocily,mama odstawila
tabletki na okolo pol miesiaca,poszla do ginekologa i kobieta przepisala jej
DIVINA. Mama bierze je od 4 dni,narazie czuje sie dobrze,prosze poradzcie i
wyrazcie swoja opinie na temat ww tabletek, a moze macie jakies sprawdzone i
godne polecenia inne leki?
Pozdrawiam i dziekuje z gory za opinie.
Magda

2. Data: 2003-09-14 21:16:26

Temat: Re: menopauza,ktore tabl.lepsze?
Od: "Grażyna" <l...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja brałam przez 3 lata lek o nazwie ,,Femoston" i czulam się bardzo dobrze.
Pózniej miałam małe kłopoty (krwawienie) lekarz zapisał mi plastry ,,Systen"
które mi nie odpowiadały. Teraz od 2 miesięcy biorę hormony o nazwie
,,Climen", czuję się bardzo dobrze i mam nadzieję że będą słuzyły mi przez
następne kilka lat.

Pozdrawiam i życzę zdrowia
Grażyna

3. Data: 2003-09-16 15:24:01

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy slyszalas moze cos na temat tabletek podanych w moim opisie?
Magda

Użytkownik "Grażyna" <l...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> które mi nie odpowiadały. Teraz od 2 miesięcy biorę hormony o nazwie
> ,,Climen", czuję się bardzo dobrze i mam nadzieję że będą słuzyły mi przez

auaa cos na zab?
Czat albo kanał ircowy
Polinezjan noni.
Kto moze cos doradzic na klopoty z serduszkiem?
Skomplikowana choroba - Pomóżcie!